Trochę za mało danych niestety. Ale spróbujemy
1) Gaźnik z ssaniem ręcznym, czy automatycznym?
2) Zacznij od wyczyszczenia od wewnątrz kopułki i palca rozdzielacza
3) Sprawdź, czy nie pękła płytka podstawy gaźnika (może łapać powietrze)
4) Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe, czasami nie widać nieszczelności, np. kiedy rozłazi się guma pod oplotem z materiału.
5) Sprawdź wąż odmy (podłączenie, pęknięcia)
6) Filtr powietrza jest czysty?
7) Jeżeli nic z wyżej wymienionych, to zostaje hall, tyrystor zapłonu, cewka i przewody (zwłaszcza od cewki do rozdzielacza) - zakładamy, że nie przeskoczył rozrząd.
Pozdrawiam
_________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
|