.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:33:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z odpalaniem silnik 1,8 na gazniku w audi B3
PostNapisane: 11.lis.2011 20:36:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2011 20:21:40
Posty: 2
Panowie od jakiegos czasu mam problem z odpalaniem silnika zarowno na gazie jak i bezynie .Wymienilem swiece na polskie iskry do gazu F65 .Przez jakis czas bylo fajnie ,ale potem zaczely sie klopoty z odpalaniem jak i praca.Silnik pali porazka nawet po wlaniu bezyny bezposrednio do kolektora ssącego,jak juz zalapie to chodzi jak by nie na wszystkie gary.Potem zaczyna chodzic ok.Podczas jazdy tak do teperatury ok.60-70 st,potem zaczyna szarpac w przedziale nizszych obrotow tzn 4bieg i ok 40-60km/h.Jak mu depne to problem znika,i znowu jak zejde w ten zakres obrotow to szarpie(przerywa).Panowie pomóżcie, doradzcie bo któregos dnie nie dojade do pracy bo zaniemoze totalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 22:07:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Trochę za mało danych niestety. Ale spróbujemy
1) Gaźnik z ssaniem ręcznym, czy automatycznym?
2) Zacznij od wyczyszczenia od wewnątrz kopułki i palca rozdzielacza
3) Sprawdź, czy nie pękła płytka podstawy gaźnika (może łapać powietrze)
4) Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe, czasami nie widać nieszczelności, np. kiedy rozłazi się guma pod oplotem z materiału.
5) Sprawdź wąż odmy (podłączenie, pęknięcia)
6) Filtr powietrza jest czysty?
7) Jeżeli nic z wyżej wymienionych, to zostaje hall, tyrystor zapłonu, cewka i przewody (zwłaszcza od cewki do rozdzielacza) - zakładamy, że nie przeskoczył rozrząd.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2011 10:51:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2011 20:21:40
Posty: 2
Gaźnik z saniem ręcznym,co do kopułki i palca to czyscilem papierkiem p800 i zauwazylem znaczne nadpalenia ,zwłaszcza w kopułce,filtr powietrza nie jest nowy ale jeszcze wzgledny.A jeszcze jedno problem zaczoł sie po wymianie swiec kiedy posciagałem ekrany z kabli .(przez jakis czas bylo ok po wymianie a potem same problemy )jak sprawdzic czy instalacja niema przebic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2011 12:44:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
czekasz aż zrobi się ciemno odpalasz auto psikasz wodą na kable z butelki z rozpylaczem i patrzysz czy masz dyskotekę

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: