hubos21 napisał(a):
nie wiem jak jest w 6a ale ACE można diagnozować VAGiem i u mnie pokazało stycznik biegu jałowego, ten czujnik przepustnicy działa jak swiche w innych autach z mechanicznym czyli pokazuje tylko zamknięcie przepustnicy i pełne owarcie, jeśli wolne obroty są stabilne i równe a jak na rozgrzanym pracującym silniku wypniesz wtyczkę z czunika i obroty wzrosną to czujnik i korkowiec są OK, zacznij od wymiany filtra powietrza(20zł), filtra paliwa(50zł), świec(30zł) i palca rodzielacza(17zł), przy okazji zobacz jak wygląda kopułka w środku, może też czas na nią (150zł), w dalszej kolejności do podmianki wtryskiwacza, cewka i regulator ciśnienia paliwa, może masz kogoś kto Ci pożyczy części na próbe, jak masz jakiś miernik zobacz czy masz napięcie we wtyczce od krokowca(ok 12V), we wtyczce od czujnika temp (ok 5V) możesz przy okazji sprawdzić oporność czujnika patrząc na temp, oporność nastawnika ciśnienia paliwa (19-21Ohm) i prąd we wtyczce od nastawnika ciśnienia paliwa tylko tam mierzysz mA, na zapłonie powinno być zawsze w granicach +/- 100mA,
Że zapytam , jak wymienić kopułkę rozdzielacza ... ?? To będzie ostatnia moja naprawa samodzielna przed oddaniem auta do mechanika .... bo reszty spraw jednak sam nie ogarnę . Czy muszę przy tym cały aparat odkręcać ??
Auto z dnia na dzień przestało jeździć .. nie odpala ...albo po odpaleniu zaraz gaśnie .... , czuć nie przepaloną benzynę .. obroty falują .... silnik trzęsie się jak w ruskim traktorze ... hmm chrzczone paliwo czy jak ??