przemekk74 napisał(a):
nie mam a6 ale z racji ceny auta zakladam, ze nie moze telepac tam bardziej niz w dacii logan
okresl co to znaczy wysprzeglanie na jalowym (naciskasz sprzegla, zwalniasz sprzeglo - a bieg na luzie czy co?)
Przygazowki na luzie powoduja, ze buda jakby sie przeginala (ie drzy - moze cos jak V8 500PS amerykanski w wersji mini) - niczego innego nie zauwazylem (okresl co dokladnie znaczy wysprzeglanie)
sorki, przez wysprzęglanie na jałowym mam na myśli zwolnienie sprzęgła na 'luzie'
. tylko podczas puszczenia sprzęgła ( praktycznie przy samym końcu ) obroty delikatnie wzrastają do ~1000 po czym wracają po sekundzie do ~800.
sprzęgło wydaje się działać poprawnie, przy dodawaniu gazu samochód nie trzęsie więc generalnie jest ok, poza drążkiem biegów, który lekko wibruje na luzie ( nie sprawdzałem czy wibrację się nasilają podczas dodawania gazu, bo samochód dopiero co kupuję więc przed kupnem jeszcze raz sprawdzę ).
Ludzie piszą, że wibracje drążka mogą być spowodowane walniętymi poduszkami(ą) pod silnikiem/skrzynią więc kolejne pytanie, czy są tam jakieś czujniki, które pokażą błąd na kompie?