hubos21 napisał(a):
no jak nie ma sondy to bez analizatora ciężko coś zrobić bo zwykły k-jet nie ma chyba nastawnika ciśnienia paliwa, ja na Twoim miejscu sprawdził bym stan wtryskiwaczy bo z czasem zaczynają lać i nie zamykają sie szczelnie po wyłączeniu silnika
w k- jecie wtryskiwacze są otwarte cały czas ,to tłoczek w samym k-jecie reguluje ciśnienie i jest ono wprost proporcjonalne do ilości zasysanego powietrza reszta paliwa pod duzym cisnieniem jest wracana do baku , dlatego w tym układzie niezwykle wazne są pompy paliwowe jak nie domagaja to sie tego tez za cholere nie ustawi
nastawnika tez nie ma bo jest to układ mechaniczy jak napiałem wyzej
![n :):](./images/smilies/052.gif)
ogólnie to sam układ nie jest jakioś bardzo skąplikowany ale jest upierdliwy ze względu na swoja budowę tu dopatrywałbym sie równiez powodów złej mieszanki po wybuchu gazu - uszkadza wtedy on klapę spiętrzającą która sie wygina i dostaje sie wiejc paliwa , druga sprawa ze sam układ paliwowy i podcisnienieowy jak w TDI musi byś w 100% szczelny jesli masz jakies sparcuiałe wezyki to je zawczasu wymien a pozniej reguluj