hubos21 napisał(a):
no jak nie ma sondy to bez analizatora ciężko coś zrobić bo zwykły k-jet nie ma chyba nastawnika ciśnienia paliwa, ja na Twoim miejscu sprawdził bym stan wtryskiwaczy bo z czasem zaczynają lać i nie zamykają sie szczelnie po wyłączeniu silnika
w k- jecie wtryskiwacze są otwarte cały czas ,to tłoczek w samym k-jecie reguluje ciśnienie i jest ono wprost proporcjonalne do ilości zasysanego powietrza reszta paliwa pod duzym cisnieniem jest wracana do baku , dlatego w tym układzie niezwykle wazne są pompy paliwowe jak nie domagaja to sie tego tez za cholere nie ustawi
nastawnika tez nie ma bo jest to układ mechaniczy jak napiałem wyzej
ogólnie to sam układ nie jest jakioś bardzo skąplikowany ale jest upierdliwy ze względu na swoja budowę tu dopatrywałbym sie równiez powodów złej mieszanki po wybuchu gazu - uszkadza wtedy on klapę spiętrzającą która sie wygina i dostaje sie wiejc paliwa , druga sprawa ze sam układ paliwowy i podcisnienieowy jak w TDI musi byś w 100% szczelny jesli masz jakies sparcuiałe wezyki to je zawczasu wymien a pozniej reguluj