Siemanko przemik.Masz racje trochę panikuje.Ale już tak mam.Byłem dzisiaj u mechanika,posprawdzał rozrząd znaki są tak jak powinny,dla orientacji odpalił ją i z tego co wywnioskował to może być problem leżący w głowicy,gadał coś o zaworach,mam nadzieja,że skończy się tylko na planowaniu i wymiany na inną.To jeszcze nie taki straszny wydatek.Teraz czekam tylko na telefon i zaraz będę kombinował inną. [+] Witam.Znam już przyczyny awarii w mojej B3-jce.Wypalone mam 2 zawory na 1 i 4 cylindrze.Druga głowica już kupiona razem z silnikiem bo taką miałem okazje a reszta też kiedyś może się przydać (odp. w niemalowane). Mam pytanko,jakiej firmy uszczelkę pod głowicę wybrać i czy jest musowo planować nową(używaną) głowicę.Jeśli nie była zdejmowana z silnika(zapewniane przez sprzedającego silnik). [+] Siemanko.Audi zrobione tylko że jest mały problem.Przed całą tą awarią auto odpalało tylko że kulało na 1 gar.A teraz odpala ale po długim kręceniu na zimnym silniku.Mechanik mówił,że to pompa może nie domagać i zwiększył dawkę,a na ciepłym już normalnie,tylko że ma ponad 1000 obrotów,a na zimnym jakieś 900. [+] witam ponownie.Pytanie dotyczy pompy wtryskowej,a w mojej 1,6td.Kompresja na cylindrach 28 i 26 atmosfer bo sprawdził ciśnienie.A teraz o pompie wymieniłem wszystkie przewody na nowe,odpowietrzyłem i jest pali,ale dzisiaj z rana znów dupa nie pali.Na przewodzie powrotnym do filtra powietrze.Co może być przyczyną,już mnie szlak trafia bo zrobiłem jedno to drugie wylazło,A dodam jeszcze ze jak już postoi z 30 minut to ciężej załapuje.Zaworek zwrotny założony przed filtrem paliwa,ten na filtrze też wymieniłem na nowy,ale jak ją zgaszę to słyszę syk powietrza z filtra.Jak ktoś miał już coś takiego to niech opisze.Z góry dzięki. [+] A dodam jeszcze czy te pompy wtryskowe mają jakieś odpowietrzniki
|