gitmar napisał(a):
Sprawdź jeszcze czy nie masz syfu między chłodnicami klimy i wody. Kiedyś w jednym z byłych AAH miałem tą przestrzeń zawaloną robalami i innym syfem i u mnie z kolei w korku grzał się olej. Po czyszczeniu jak ręką odjął.
Syf sprawdzony. Troche było, ale bez większych zatorów. Wyczyszczone.
Zaraz zrobie TEST DRIVE.
stawsz napisał(a):
u mnie tem. oleju w korku max 80 C a w trasie nie jeżdżę tak szybko bo to Cabrio - ale ogólnie auto mam krótko wiec jeszcze mało wiem na jego temat.
Aha wymieniłem własnie chłodnice na nową , pompę wody(akurat rozrząd robiłem ) i przy okazji termostat (ale nie orygnał) bo trochę węże twardniały - i jak ręką odjął , mięciutkie nawet po pałowaniu i temp trzyma idealnie - przynajmniej jak na razie...
U mnie węże w normie. Ani za miękkie, ani za twarde.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł...?

bo w przeciwnym razie zostaje mi emerycka jazda na trasie albo pałowanie tylko w zimie
