Tak do końca nie jest OK...
Pierwsze (0:28) - masz kąt synchronizacji wałka do poprawy o całe 3,43 stopnia i do sprawdzenia przy okazji naciąg paska rozrządu. Masz napinacz hydrauliczny ?
Drugie (1:43) - BIPy masz dość wysokie - duże BIPy oznaczają opóźnienie w otwarciu iglicy wtrysku - czyli zacieranie mechaniczne. Tankowałeś na jakiejś dziwnej stacji? Nie masz wody w ropie? Jakiś dodatków nie wlewałeś ? Widać do szczególnie na 2 cylindrze.
Trzecie - (1:37) sprawdź statusy wtrysków dodając gazu - od oporu, szybko i gwałtownie. Jeżeli pojawi się cokolwiek innego niż 0 na przyspieszaniu i 4 na moment po odpuszczeniu gazu to masz problem. Gdy wskoczy tam 127 czy 128 to masz problem z elektryką pompek - dokładniej z listwą elektryczną w głowicy
Czwarte - (1:25) logując grupę 013 dodaj gazu bardzo delikatnie, płynnie, powolutku aż do około 1800-2000rpm. Obserwuj korekty. Jeżeli się utrzymują jak teraz jest OK, jeżeli nie - będziemy dalej kombinować. Przy około 1900rpm wartości powinny się zatrzymać - wówczas przestaje działać regulacja płynności biegu jałowego - sterownik przyjmuje, że silnik idzie już dobrze na koksie

Pompa oleju OK?