no właśnie co do FSI to nagar. Co do TDI to co .... turbiny, wtryski, klapy ? Coś trzeba wybrać, więc który ? Piszą że 4,2TDI jest super silnikiem. Nie wiem jak z rozrządem łańcuchowym w FSI i w TDI, ale to ta sama rodzina więc w ramach pokrewieństwa chyba te same problemy, choć mówią że 4,2TDI jest lepszy rozrządowo od 3,0 TDI przedlift.
_________________ JEST Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego , tuning na 240KM 520Nm) SPRZEDANE : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]
|