andyadik napisał(a):
Witam, wiem że temat wielokrotnie poruszany na różnych forach przez wielu ludzi jednak chyba nikt nie miał takiego problemu jak ja, że już nie wiedział gdzie szukać, nawet w konsultacjach z mechanikiem.
Sprawa wygląda tak, samochodzik nie ma mocy ponieważ turbina się nie załancza (cięgno gruszki wgl nie pracuje). Jest założona nowa turbina, nowy zaworek od sterowania podciśnieniem (N75) oraz nawet nowa oryginalna przepływka a silnik dalej nie ma mocy. Gdy zrobimy zworkę diodą na wtyczce od przeplywomierza aby komputer otrzymywał info że dawka powietrza jest ciągle maksymalna to wtedy turbo chodzi i samochód przyspiesza jak marzenie. Nie mamy już pojęcia gdzie szukać usterki, a elektromechanik na urlopie niestety. VAG-COM w grupie 003 pokazuje duże różnice w wartościach MAF (trzecia kolumna ciągle od 400 do 500 mg/R) czyli nie równa drugiej kolumnie i nie zmienia się podczas jazdy lub dodawania gazu a % EGR bardzo niski (tylko kilka procent). W grupie 011 oczywiście widać że tubo nie ładuje (bez zworki diodą).
Jakieś pomysły gdzie szukać dalej??
Dodam że cały kolektor ssący i zawór EGR wyczyszczony z nagaru.
Daj pełen zestaw logów dynamicznych + błędy ze sterownika silnika.
Bez powyższego szukaj pomocy u wróżki ...