Witam.
Aby nie zostawiać tematu bez odpowiedzi, co się stało ze skrzynią.
W moim przypadku :
1. Rozszczelnił się kosz "A" ten z wałkiem . Który w moim przypadku nie pękł jak to się najczęściej zdarza . A jedynie przeciekał gdy olej się rozgrzał . Dla tego gdy auto (OLEJ) był zimny to jeszcze chciało to ruszać i jakoś tam jechać.Po rozgrzaniu włączał się tryb awaryjny, oczywiście przed trybem awaryjnym było szarpnięcie przy ruszaniu lub w czasie jazdy .
2. Była jeszcze jedna usterka , drugi kosz z jakimiś trzema lub czterema wypustkami ( takimi cyckami jak by ). W nim nastąpiło zużycie czy tam wytarcie tych wypustek, co spowodowało znaczny luz tarczek w koszu, gdzie prawdopodobnie wypadły z niego dwie lub trzy tarczki. Również niby typowa usterka w tych skrzyniach.
3. Mogę napisać jeszcze że raczej skrzynia nie była wcześniej ruszana, więc wszystkie uszczelki, simeringi ,oringi itp... były już mocno sztywne lub lekko spękane. (starość nie radość:P ) więc wszystko zostało wymienione .
Skrzynia jak na chwile obecną po odbiorze Śmiga bardzo fajnie a na pewno bardziej łagodnie hmmm płynniej zmienia biegi , znacznie lepiej niż z przed jej rozsypaniu się, co również nastąpiło dość z NieNacka i bez wcześniejszych niepokojów .
----------------------------------------------------
Wspomnę jeszcze na koniec że warto sprawdzić kompa od skrzyni , który jest pod nogami pasażera. Z moim nie było również komunikacji przez jakąś tam chwile bo się utopił i był przegnity jeden pin , po jego wymianie(pinu) i wyczyszczeniu reszty pinów pojawiła się komunikacja ( W sumie od Kompa ja zaczynałem. Warto tak czy tak było zacząć albo po protu tam od czasu do czasu zerknąć bo można się zdziwić ilością wody

) .Więc do kosztów trzeba doliczyć Kompa 1100zł gdyby był uwalony .
________________________________
Kosztorys Audi S6 C5
1. Zestaw uszczelnień skrzyni - 850zł
2.Tłok Wstecznego - 120zł ( mój jeszcze nie był tragiczny ale poszedł na emeryturę . )
3.Kosz Forwardu - 680zł
4.Olej - 385zł
5.Olej do mechanizmu różnicowego - 90zł
6.Kosz na pompe - 250zł
7. Robocizna ,wymiana cześci- 1100zł
Tak to u mnie wyglądało. Źle czy dobrze nie wiem , ciesze się że znów mogę jeździć .
Pozdrawiam
