Dziękuję za odpowiedź i zainteresowanie.
Baskecior napisał(a):
Fabryczna przepływka nic nie mierzyła ...
Faktycznie pomiędzy starą wkładką o nowym przepływomierzem jest diametralna różnica.
Baskecior napisał(a):
Fabryczna przepływka nic nie mierzyła ...
Nie zmienia to faktu iż autku brakuje powietrza - 2400 rpm dla vnt jest zbyt późnym momentem na peak luftu.
Do sprawdzenia:
- szczelność układu dolotowego, intercollera, wężyki podciśnieniowe i zawór N75.
Filtr powietrza żyje?
Układ dolotowy szczelny, wężyki podciśnienia również - przejrzane wnikliwie dwukrotnie.
Filtry i oleje zmieniam zawsze w maju, więc prawie "pierwszej świeżości".
Baskecior napisał(a):
Wrzuć:
004 dyn, 003 dyn, 010 dyn, 011 dyn po zmianie przepływomierza.
Dziś wieczór jeszcze zrobię te logi bo w efekcie przemyśleń odpiąłem wężyk podciśnienia sterujący zaworem egr, i motor odżył już w okolicy 1800rpm. Ciekawi mnie jak to wygląda na papierze, bo na razie dolne obroty bez wtrącanych dodatkowo spalin zrobiły się znośne