.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 05:44:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C6 4.2 BAT] Telepanie na obrotach jałowych po rozgrzaniu
PostNapisane: 16.sie.2022 12:29:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2020 11:15:51
Posty: 26
Lokalizacja: Łosice
Auto: A6C6 4.2 BAT
Problem pojawił się nagle, z dnia na dzień.
Po rozgrzaniu oleju powyżej 108*C (podczas jazdy po mieście dochodzi nawet do 120, ale to norma w tych silnikach) fazator na banku 2 zaczyna wariować i auto podczas jazdy ma mniej mocy niż przy temp. oleju 90*C. Odczyt z OBDEleven z grupy 92 - 4 pozycja co chwilę wskakuje na -0.50. Podczas jazdy fazator ustawia się jak powinien.
Myślałem, ze to czujnik wałka szwankuje po rozgrzaniu, ale po szybkiej wymianie problem dalej występuje. Następnie sprawdzałem ciśnienie oleju, 1.5 bara na wolnych i nieco ponad 3 bary przy 2.5k obrotów. Filtr oleju czysty bez opiłków. Brak wypadania zapłonów. 8 nowych cewek Beru i świece IK20TT zmienione miesiąc temu. Rozrząd wymieniany 1.5 roku temu Febi, stoi na 0;-1. Fazatory i obudowy zaworów sterujących regenerowane w Mehenker.
Jutro mogę zrobić logi, tylko podpowiedzcie które.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C6 4.2 BAT] Telepanie na obrotach jałowych po rozgrz
PostNapisane: 20.sie.2022 15:09:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
lamal napisał(a):
Fazatory i obudowy zaworów sterujących regenerowane w Mehenker.


I tu masz odpowiedź. Nie znam nikogo kto by był zadowolony z regeneracji fazatorów w tej firmie, to nigdy nie działa dobrze...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C6 4.2 BAT] Telepanie na obrotach jałowych po rozgrz
PostNapisane: 21.sie.2022 19:17:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2020 11:15:51
Posty: 26
Lokalizacja: Łosice
Auto: A6C6 4.2 BAT
Właśnie do tej pory nie było żadnego problemu. U kolegi w S4B7 też nie ma z tym problemu, a również tam robił.
Obstawiałbym bardziej elektronikę, bo stało się to z dnia na dzień i dzieje po mocnym rozgrzaniu się silnika. Wywala mi stały błąd lewej poduszki i po "skasowaniu" go, (mimo, że jest stały i nie da się go skasować, ale coś zachodzi w sterowniku silnika) to problem ustaje na kilkanaście sekund.
Aczkolwiek nie wykluczam spierdzielonej roboty, ale zanim wyjmę silnik chciałbym wyeliminować pozostałe możliwości.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: