.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 07:18:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.3 NG]SWAP ,moze doradzicie?
PostNapisane: 29.sty.2004 23:48:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2004 23:30:48
Posty: 42
Lokalizacja: podlaskie
Witam Panowie i Panie!
Mam dosyc powazne techniczne zapytanie.Otoz planuje odmulic troche moja b4 2,3 i zafundowac jej swapa,ale nie chce sie porywac na 2,2T 20v z S2 a mysle nad 2,2 T ze starszych modeli np 200.Moze macie jakies konkretne wskazowki albo doswiadczenie w tej kwestii i byc moze ktos ma taki motorek do uplynnienia.Jak sami piszecie obrobka glowicy,walki jiesli chodzi o efekty nie jest proporcjonalne do wniesionych nakladoow pracy i kasiorki.

Pozdrowka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 06:06:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:21:39
Posty: 405
Lokalizacja: Brighton UK
zbyt duzy kosyt przeróbki i nieopłacalny...............gdzies juz ktos o tym pisał........szkoda zachodu i tych nerwów!!! -> ;)

_________________
4F 2007 2.0TDI
S-Line
7 gear


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 17:43:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2004 23:30:48
Posty: 42
Lokalizacja: podlaskie
W pewnym sensie masz racje,ale biorac sie za glowice,walek chip itd. to rowniez bedzie sporo kosztowalo a efekt mizerny.A silnik 2,2T 10V nie kosztuje majatku a nie jest mocno skomplikowany.Ja studiuje na polibudzie na wydz. samochodowym i w ramach kolka naukowego mamy spore mozliwosci technicze(hamownia,warsztaty,tokarnie,elektrycy itd>)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 18:21:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Renegat bardzo dobrze kombinujesz :D Tyle żeby znaleść taki motorek w dobrym stanie to znaczy nie po gazie na przykład to nie lada wyczyn,.. zawsze można z Reichu przyciągnąć. W sumie z kręceniem zwykłego 2.3 jest problem bo zawsze trzeba go najpierw doprowadzać do serii żeby dobrze śmigał.. nie mówię że z 2.2T 10V nie jest podobnie ale tam możliwości modyfikacji są zdecydowanie większe i to nie za dużą kaskę :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 18:52:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2004 23:30:48
Posty: 42
Lokalizacja: podlaskie
przed chwila dzwonilem do klubowiczow (chyba Albert) ktorzy maja serwis 2,2T i oferowal mi taki silnik w bdb stanie za 3,5tys zl.188KM,to juz w miare niezle. : :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 19:47:40 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
te Desik, a co masz do slinczkow po gazie Synku???? :!!: :P

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 23:21:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
michu napisał(a):
te Desik, a co masz do slinczkow po gazie Synku???? :!!: :P


:diabel: :diabel: :diabel: No sorki ale nie powiesz mi że ktoś do MC/1B/2B montuje sekłenta albo inny wtryskowy wynalazek... :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2004 19:05:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
moim zdaniem jak przekładać to odrazu na coś porządnego (w domyśle 2,2 turbo 20V) bo różnica osiagów jest znacząca a koszty porównywalne. Ja napewno jak juz bym przekładał silnik to na taki żeby był na elektronicznym a nie na tym upierdliwie awaryjnym, nieustawialnym, mechanicznym wtrysku. (sorry ale takie mam zdanie o nim)

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2004 19:59:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2004 23:30:48
Posty: 42
Lokalizacja: podlaskie
Witam
Z tymi roznicami to nir do konca.Otoz cena roznia sie w 2-3 krotnie.A osiagami to na 100%.Ale jest tez sprawa przeniesienia napedu-20V nie bylo bez quattro,a ja ma tylko przod.Przelozyc quattro to juz przesada.Z tym wtryskiem to racja ze to staroc, ale ja mam u siebie ponad 2 lata na gazie i zadnych problemow.A stopien trudnosci swapa w przypadku 10V jest nizszy no i przede wszystkim koszta.W# sumie 188KM to juz cos.I najprawdobodobniej moja skrzynia pasuje do 10V.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2004 10:48:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
skrzynia biegów od ośki podejdzie do 20V (będziesz musiałteż przełożyć sprzęgło od 10V bo wałek sprzęgłowy jest inny) a co do kosztów to się nie zgodzę. Jak dobrze się zakręcisz to znajdziesz ten silnik może z 1000 zł drożej. Poza tym nie da się porównać 180 KM z 10V do 220 z 20V - wiem coś o tym bo miałem 200 1B (200KM 10V) i 200 3B (220KM 20V) i powiem tak - co z tego żę moc porównywalna ale dynamika silnik 20V bez porównania lepsza - szybciej się wkręca na obroty, jest żwawszy, ma mnijszą turbo-dziurę no i wogóle nie ma o czym gadać

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2004 10:54:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Czarek sprawdzałeś z tymi skrzyniami 10V i 20V ?? :galy:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2004 11:00:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
DeS napisał(a):
Czarek sprawdzałeś z tymi skrzyniami 10V i 20V ?? :galy:

oczywiście - same klamoty w skrzyni do siebie ni jak nie pasują - wewnątrz to zupełnie inna konstrucja, ale zewnętrznie gabaryty są te same i można zamienić. Problem tylko w tym że trzeba mieć sprzęgło do skrzyni bo wałek sprzęgłowy - tarcza sprzęgła mają inny frez, no i w przypadku quattro trzeba pamiętać o tylnym moście, żeby się przełożewnie zgadzało, jednak w ośce ten problem odpada. Skrzynię ze sprzęgłęm zostawiasz więc to co są w aucie, natomiast czy elementy te wytrzymają taki moment, jaki oferuje ten silnik - hmmmm.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: