.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 08:26:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,3 20V 7A] brak mocy
PostNapisane: 08.kwi.2006 14:12:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2006 14:01:22
Posty: 7
Witam wszystkich szanownych forumowiczów
Mam problem z moim nowym coupe 2.3 20V :|
Nie wkręca się powyżej 3000 obrotów, po przekroczeniu 3000 muli się i już nie wkręca nawet od 1000. Muszę go zgasiś i odpalić ponownie żeby jechał tak do 3000 znowu.
Czy winą może być aparat zapłonowy?? bo podejrzewam że jest uszkodzony, w aparacie znalazłem pokruszone kawałki materiału podobne do magnesu :/
Czy jak to zapłon to czy ktoś nie wie gdzie moge dostać taki aparat? Jak takiego szukać i gdzie? nic na necie nie znalazłem do 2.3 20V może pasuje od innego silnika??
Dzięki za pomoc z góry :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 14:47:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
to może być magnes od czujnika halla (czujnik jest wymienny, nie trzeba zmieniać rozdziałki) a jeśli nie to czujnik stuków :okulary:

opisz lepiej to mulenie, jak zimny też?
sa strzały w dolot? itp...

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 16:03:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
czujnik stukow az tak go nie zmuli (wiem z autopsji;) )

przedewszystkim wyblyskaj kody... moze to bys wiele rzeczy, od palca, przez kable swiece, filtry na lambdzie skonczywszy... opisz jak nie ma mocy.. wciskasz gaz do dechy to wkreca sie od razu czy zolwim ruchem ledwo sie wskazowka rusza?

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 16:45:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
para napisał(a):
czujnik stukow az tak go nie zmuli (wiem z autopsji;) )


nie, tylko jakieś 30ps i 24Nm. Czekamy na wypowiedż właściciela fabryki :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 09:49:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
Mauzer napisał(a):
para napisał(a):
czujnik stukow az tak go nie zmuli (wiem z autopsji;) )


nie, tylko jakieś 30ps i 24Nm. Czekamy na wypowiedż właściciela fabryki :D


no ale powyzej 3 tysi wkrecalby sie bez problemu:) moj sie wkreca chociaz czujnik nie daje znaku zycia.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: już odpisuje
PostNapisane: 09.kwi.2006 09:54:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2006 14:01:22
Posty: 7
Więc tak,
-> nic nie strzela w dolot,
-> śmierdzi benzyną i pali jak smok,
-> jak jest zimny nie ma problemu z wkręcaniem na pełne obroty ale i tak nie ma mocy, napewno nie te 170ps:)
-> czujnik stuków :/ gdzie to i co to??
-> Podłączałem pod komputer, wszyskto ok
-> i tak właśnie wciskasz gaz i ze sporym opóźnieniem reaguje
-> po przekroczeniu tych 3000 obrotów nie reaguje na gaz wciskam do dechy i nic, jedzie 30ps i 24Nm :)
-> palec, świece, kable, wymienione, filtry na lambdzie nie wiem
Był wcześniej podłączony alarm, poprzedni włąściciel mówił że to może alarm uszkodził komputer :/ ale komputer wychodzi ok, to już sam nie wiem :632:
To jaki ma wpływ tu czujnik halla?
Oki, to na razie wszystko co mi przychodzi do głowy
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gdzie jest dokładnie czujnik halla?
PostNapisane: 09.kwi.2006 10:28:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2006 14:01:22
Posty: 7
Jak można go wymienić i gdzie on dokładnie jest?
Trzeba rozłożyć aparat zapłonowy żeby dostać się do czujnika halla?
Czy to jest to samo co czujnik stuków?? :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: gdzie jest dokładnie czujnik halla?
PostNapisane: 09.kwi.2006 12:06:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
kacper123 napisał(a):
Jak można go wymienić i gdzie on dokładnie jest?
Trzeba rozłożyć aparat zapłonowy żeby dostać się do czujnika halla?
Czy to jest to samo co czujnik stuków?? :|


czujnik stukow to nie to samo co halla. Stukowe masz dwa wkrecone w blok silnika, halla jest malym czujniczkiem w aparacie zaplonowym. Zrob tak...

Mowisz ze jak jest zimny to wkreca sie ladnie? To moze czujnik temp. Moj tez pali jak smok:) Sprobuj odlaczyc czujnik temparatury dwu pinowy ktory jest na wysokosci polki na ktorej stoi akumulator... jak zerkniesz "za silnik" to go zobaczysz. Odepnij go i pojezdzij, moze on szwankuje bo objawy sa mi znajome.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Działa
PostNapisane: 09.kwi.2006 13:59:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2006 14:01:22
Posty: 7
Działa, to znaczy nie działa chyba. Bo tak, ciężko było go odpalić, potem jak już załapał to wkręca się dopiero tak od 3000 i już dalej ciągnie dobrze a do 3000 muli .
To co? znaczy że to ten czujnik jest kopnięty?? :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 20:09:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
to stawiam na ten czujnik. ja zeby wystartowac ze swiatel jak samochod byl goracy musialem deptac gaz do oporu bo inaczej sie nie wkrecal (zimny chodzil super) po odpieciu czujnika chodzi i tak i tak bardzo dobrze. Koszt czujnika w intercarsie 50 zl wiec maly wydatek. Tylko jak go wykrecisz to plyn Ci sie wyleje wiec kup troche na dokladke.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 21:35:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2006 14:01:22
Posty: 7
Wielkie dzięki para za pomoc. Pewnie bym jeszcze długo do tego nie doszedł i wymienił przedtem dużo innych niepotrzebnych rzeczy metodą prób i błędów.
Fajnie że jest to forum. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 21:48:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kacper123 napisał(a):
Wielkie dzięki para za pomoc. Pewnie bym jeszcze długo do tego nie doszedł i wymienił przedtem dużo innych niepotrzebnych rzeczy metodą prób i błędów.
Fajnie że jest to forum. Pozdrawiam


ty lepiej na razie nic nie wymieniaj tylko jak kolega @para pisze wybłyskaj (jeśli masz wer. młodszą jak 3.1990 to wepnij vag'a) kody najpierw.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 06:40:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
spróbuj odpiąć lambdę, wtyczka jest po prawej stronie z tyłu silnika
u mnie mulił i zaczął żłopać paliwko odpiąłem sonde i chodzi duzo lepiej i mniej pali, w warsztacie potwierdzilii ze sonda out...

_________________
STARA MIŁOŚĆ NIE RDZEWIEJE BO JEST OCYNKOWANA
coupe quattro b3 2.3 10v - do 2004
coupe quattro b2 2.3 10v - do 2005
coupe gl b2 1.6 8v - do 2006
coupe gt5s b2 1.9 10v - do 2007
coupe quattro b3 2.3 20v - do 2008
s6 avant c4 4.2 dużo v - od 2014


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 06:59:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
Mauzer napisał(a):
kacper123 napisał(a):
Wielkie dzięki para za pomoc. Pewnie bym jeszcze długo do tego nie doszedł i wymienił przedtem dużo innych niepotrzebnych rzeczy metodą prób i błędów.
Fajnie że jest to forum. Pozdrawiam


ty lepiej na razie nic nie wymieniaj tylko jak kolega @para pisze wybłyskaj (jeśli masz wer. młodszą jak 3.1990 to wepnij vag'a) kody najpierw.


Tak ale napisal ze podlaczal pod puter i wyszlo bez bledow. U mnie ten czujnik jest kaput, a VAG stwierdzil ze wszystko OK. W tym przypadku trzeba bylo radzic sobie metoda prbo i bledow, to odpiac pojezdzic, tamto odpiac pojezdzic i wyszlo co padlo ;]

Kacper, przed jakakolwiek wymiana czujnika upewnij sie ze to on (wlasnie np. odpinajac wtyczke), bo pozniej moze sie okazac ze np. wymienisz lambde za 300 a nie da to zadnego efektu. Moj zlopie strasznie duzo (20litrow) a polecany tutaj przez wszystkich elektryk, przebadal sonde oscyloskopem i powiedzial ze chodzi bardzo dobrze, reaguje prawidlowo i to na pewno nie sonda.

Pozdrawiam i powodzenia.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Witam pononie
PostNapisane: 12.kwi.2006 11:25:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2006 14:01:22
Posty: 7
Witam ponownie
Jest już dużo lepiej, chodzą wszystkie obroty, ale dalej ma o połowę mocy mniej niż powinien.
Wymieniłem czujnik temp. odpiąłem sonde lambda, i nie ma efektu.
Podejrzewam dalej że może być to zaplon.
Czujnik halla, ma wpływ na to osłabiebie, czy może czujnik stuków??, co tu dalej ugryźć?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 11:32:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Rozumiem ze swiece, kable, kopulka, palec i cewka sa bez zarzutu?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: