.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 07:20:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2,3 ng] mala przypadlosc :)
PostNapisane: 21.mar.2004 11:22:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Witam. Szybki opis sytuacji:
Samochod odpala i smiga elegancko, na benzynie jak i na gazie, wolne obroty jak w zegarku 800. Z tym ,ze ostatnio pojawil sie problem: gdy np. zrobi sie mala przygazowke (wystarczy 2000-3000) to po tym obroty spadają do 400-500 po czym po sekundzie spowrotem wskakują na 800. Dzieje sie tak na benzynie i na gazie. Co za diabeł? :):

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2004 13:08:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
U mnie tez :(
Moze ten regulator termiczny jest uszkodzony

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2004 13:17:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
u mnie to samo :P

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2004 13:24:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Witam, ja mam na to małą teorie... :peace:, wydaje sie mi ze przyczyną jest silniczek krokowy...otóż odpowiada on za otwieranie sie przepustnicy i puszczanie dodatkowego powietrza w zależności od potrzeby...a jego ustawienie jest takie że przy baraku zasilania daje on mały przesmyk... czyli powietrze co mysle może byc potrzebne przy odpalaniu silnika? ... przepustniczka działa w jedną strone... i jej domknięcie powoduje początkowo zalbokokowanie dopływu dodatkwego powietrza i puszczenie ponownie ... jakos tak..... ( myśle ze możana to wyregulowac na silniczku ... jest tam śruba imbusowa ale -jednorazówka :!: trzeba wstawiać nowa ....) :peace:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2004 18:50:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Mam dokladnie ten sam problem praktycznie od poczatku od kiedy mam auto C3 2.3 NF.
Chodzi w miare rowno na wolnych ale przy zjezdzaniu z obrotow spada do 400 a potem odbija sie znow do 800 i tak za kazdym razem. Czasem tylko zdaza sie ze spadnie ponizej 400 i auto gasnie : )
W Coupe 2.3 NG mialem to samo ale udalo mi sie to wyregulowac sruba za klapka spietrzajaca - ta od regulacji cisnienia paliwa.
Ale w w tym C3 nie moge tego poprawic.

Pzdrw
Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2004 19:28:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
też mam ten problem, jak wyjmuje bieg to zawsze próbuje przytrzymać gaz, bo wydaje mi sie, że silnik gaśnie :zly:

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2004 19:47:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
byc moze to ten "silniczek krokowy" od wolnych obrotow , ciekawe jest to ze pojawilo sie praktycznie nagle tak z tydzien temu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2004 23:20:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2498
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> Tak to wlasnie jest, pojawia sie z nikad i odchodzi razem z gotowka z portfela... mysle ze to moze byc krokowy walniety(przerabialem u siebie), ale coz zawsze sie moze okazac cos innego ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2004 23:38:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
U mnie gdy padl silniczek krokowy to tak spadal z obrotow ze gasil sie silnik, kicha szczegolnie przy skrzyzowaniu...
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2004 00:14:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2004 21:34:43
Posty: 3
Lokalizacja: Slupsk
u mnie jak padl silnik krokowy to byly tak wielkie obroty silnika na biegu ze jechac nie szlo. mimo iz posiadam automata.A i jeszcze jedna sprawa tych pulsujacych obrotow to normalne zjawisko w Audi, w moim aucie jak rowniez u kolegow ktorzy jezdza Audicami rownież wystepuje to zjawisko wiec nie ma problemu.

_________________
Audi 80 automat 1.8 turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2004 00:51:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
U mnie nie ma problemu (po przeczyszczeniu silniczka) opada z gory mocno a przy 1200 opoada juz powoli do 900-1000. Jest super.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2004 21:06:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
BART.W napisał(a):
byc moze to ten "silniczek krokowy" od wolnych obrotow , ciekawe jest to ze pojawilo sie praktycznie nagle tak z tydzien temu...


To ja napisalem, ale od kolegi z komputera ;)

trzeba sie wziasc za czyszczonko tego zaworka jak zwal tak zwał... ewentualnie za podmianke...

jeszcze jedno pytanko, czy ta srubka imbusowa w nim powinna byc czyms zalana,jakims klejem czy czyms takim?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 00:20:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
hmm jeżeli chodzi o śrube wiem ze jest firmowo zalana plastikiem ale wydaje sie mi ze moze to być spowodowane zabezpieczeniem jej...( albo utrudnieniem do zmiany/regulacje...? wkońcu ten element troche kosztuje...)
samo czyszczenie tego elementu chyba niewiele daje bo sam próbowałem wiele razy i nic... (regulacja pomogła tzn. było po problemie :peace: - w tej chwili wstawiłem inna śrube...)

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: 2.3 NG
PostNapisane: 24.mar.2004 20:17:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:58:23
Posty: 109
Lokalizacja: Szczecin
Elo wszystkim. Ja mam podobna przypadłosc za ktorą odpowiada ten zaworek dodatkowego powietrza biegu jałowewgo (bo chyba o nim tu mowa) Mam obroty cały czas rzedy 400-500 :/ Jak odłącze wtyczkę od tego zaworku to wzrastają do ponad 1000. gdzieś blokuje się i nie puszcza powietrza, tylko na Boga gdzie jest ta srubeczka, w ktorym miejscu bo nie mogę się doszkuać z której strony ją podejść . Pozdrawiam

_________________
Jaza MINI to jak mierzenie własnego tętna - czujesz że zyjesz ! :D
Audi Coupe B4 2.3 10V Powered by Chojnacki Motor System - na sprzedaż 9.800 PLN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 22:05:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
witam, jak pisałem wcześniej to jest śrubka imbusowa i jest zalana plastikiem... może nie wyglądać jak ... śrubka :diabel: (jest to imbusowy wkręt i znajduje sie jakby wewnątrz... - jest wkręcony w górnej części tego regulatora... http://www.humanspeakers.com/audi//isv.htm#pix; powinien być widoczny patrząc od góry (ale nie na focie :peace: ); uwaga moga być problemy z tą śrubą ...jest "delikatna")

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: 2.3 NG
PostNapisane: 24.mar.2004 23:58:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:58:23
Posty: 109
Lokalizacja: Szczecin
Głupie pytanko.. ale gdzie jest górna cześć tego regulatora ? Doprawdy nie mam pojęcia gdzie ta cholerna śrubka się znajduje. Pomórzcie bo autko na wolnych obrotach chodzi jak stara k****@

_________________
Jaza MINI to jak mierzenie własnego tętna - czujesz że zyjesz ! :D
Audi Coupe B4 2.3 10V Powered by Chojnacki Motor System - na sprzedaż 9.800 PLN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2004 00:17:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
..podaj meila to wysle fote z zaznaczonym miejscem tego elementu.

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: