spiotrek1 napisał(a):
Zmieniłem silnik bo walnął napinacz paska. Zakupiłem silnik AGR z 2000r, wymieniłm podłaczyłemi odpalił. Na wolnych obrotach wszystko oki ale jak dodałem mu obrotów na 2600 i puściłem gaz to zaczął kuleć na jeden gar.(tak jak by zawieszał się zawór a raczej szklanka) Po wyłaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu odpalił na dotyk. Zaznaczam że dałem na wszelki wypadek głowice do sprawdzenia, sprawdzone zostały zawory,wymienone nowe uszczelniacze i dotarte zawory,wiadomo że nowa uszczelka pod głowicą też. Instalacja elek. została ze starego i czujniki też. Wałki na zaworach ssących i wydechowych są wynienione z e starej głowicy (ADR) Nie wiem co to może być pomóżcie!!!
AGR to silnik 1.9 TDI (66 kW/90 KM) ...... zmieniles na poprzecznego dizla ???