.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 15:45:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4]Zmiana silnika z ADR na ARG - problem !!!
PostNapisane: 19.paź.2006 19:01:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 20:39:00
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
Auto: A6C5 1.8T
Zmieniłem silnik bo walnął napinacz paska. Zakupiłem silnik ARG z 2000r, wymieniłm podłaczyłemi odpalił. Na wolnych obrotach wszystko oki ale jak dodałem mu obrotów na 2600 i puściłem gaz to zaczął kuleć na jeden gar.(tak jak by zawieszał się zawór a raczej szklanka) Po wyłaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu odpalił na dotyk. Zaznaczam że dałem na wszelki wypadek głowice do sprawdzenia, sprawdzone zostały zawory,wymienone nowe uszczelniacze i dotarte zawory,wiadomo że nowa uszczelka pod głowicą też. Instalacja elek. została ze starego i czujniki też. Wałki na zaworach ssących i wydechowych są wynienione z e starej głowicy (ADR) Nie wiem co to może być pomóżcie!!!

_________________
B4(90KM)
A4(125KM)
A4B6(131KM)
A4B7(140KM)


Ostatnio edytowano 19.paź.2006 19:18:00 przez spiotrek1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4]Zmiana silnika z ADR na AGR - problem !!!
PostNapisane: 19.paź.2006 19:13:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
spiotrek1 napisał(a):
Zmieniłem silnik bo walnął napinacz paska. Zakupiłem silnik AGR z 2000r, wymieniłm podłaczyłemi odpalił. Na wolnych obrotach wszystko oki ale jak dodałem mu obrotów na 2600 i puściłem gaz to zaczął kuleć na jeden gar.(tak jak by zawieszał się zawór a raczej szklanka) Po wyłaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu odpalił na dotyk. Zaznaczam że dałem na wszelki wypadek głowice do sprawdzenia, sprawdzone zostały zawory,wymienone nowe uszczelniacze i dotarte zawory,wiadomo że nowa uszczelka pod głowicą też. Instalacja elek. została ze starego i czujniki też. Wałki na zaworach ssących i wydechowych są wynienione z e starej głowicy (ADR) Nie wiem co to może być pomóżcie!!!


:galy:

AGR to silnik 1.9 TDI (66 kW/90 KM) ...... zmieniles na poprzecznego dizla ???

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 19:14:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 20:39:00
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
Auto: A6C5 1.8T
Nie benzyna 1.8

_________________
B4(90KM)
A4(125KM)
A4B6(131KM)
A4B7(140KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 19:17:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
spiotrek1 napisał(a):
Nie benzyna 1.8


i ma takie same oznaczenia co diesel .... ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 19:19:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 20:39:00
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
Auto: A6C5 1.8T
Sorry pomyliłem oznaczenie oczywista ARG

_________________
B4(90KM)
A4(125KM)
A4B6(131KM)
A4B7(140KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2006 09:42:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 20:39:00
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
Auto: A6C5 1.8T
Problem sie wyjaśnił za dużo błędów miał w kompie i po wyżej 2600obr/min zadławiał się paliwem. Po skasowaniu wszystko oki.

_________________
B4(90KM)
A4(125KM)
A4B6(131KM)
A4B7(140KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: