.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 21:16:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAT] Sprzęgło
PostNapisane: 07.lis.2006 22:06:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2006 21:51:13
Posty: 2
Lokalizacja: Warszawa
Witam,mam poważny problem ze sprzegłem.Auto jak w opisie 100 c4 93r 2.5TDi 115tys Km 115KM . Otorz pewnego razu naciskam
sprzeglo na skrzyzowaniu wrzucam 1, 2 i na 2 juz pozostalo wciskanie sprzegla nic nie daje nie mozna zmenic biegu,na postoju spoko chodza biegi,uruchamiam silnik,ze sprzeglem do konca a tu ciagnie wrrrrrr.

Mechanik mowil mi papka,ale dziwilo mnie ze ani 10 ml plynu nie ucieklo ani pedal nie zmienil twardosci,zadnego huku w silniku skrzyni nic cisza zadnych otarc>>stwierdzilem ze wszystko ok w srodku.Sprzeglo czasem lapalo czasem nie raz na kilka prob udawalo sie.

Nadzszedl dzien wymiany,wiec pompka przy pedale>> 500zl >>wymiana >>dwa razy zlapalo i dupa dalej odpowietrzalem chyba z 5 razy i nic.

Lekko poddenerwowany wymieniam wysprzeglik>> 300zl,>>wymieniam,odpowietrzam i trzy razy lapie i lipa >>odpowietrzam,powietrza juz nie ma i dalej raz na jakis czas zlapie ok a potem non stop ciagnie przy wcisnietym sprzegle.

Koncza mi sie juz pomysły,musze teraz rozbebeszyc skrzynie.

Co radzicie co to moglo sie uszkodzic, jak działa proces wysprzeglania ??Nie bylo nigdy i nie ma teraz zadnych zgrzytow zadnych piskow ze sprzegla, nigdy sie ono nie slizgało.Coz to moze byc i ile to mozee jeeeszcze kosztowac???

Dzieki za odpowiedzi pozdrawiam.

_________________
C4 COMBI 2,5TDi ROCKET


Ostatnio edytowano 07.lis.2006 22:42:28 przez doman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 22:14:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Przywitaj sie na forum NEWBIE
2. Pamiętaj o prawidłowym nazywaniu tematów i poczytaj regulamin forum.
3. Staraj się trzymać nieco wyższy poziom słownictwa ...
4. Zważywszy na fakt że auto ma 13 lat i Bóg jedyny wie ile najechane (napewno nie to co na szafie) należy przyjrzeć się sprzegłu. Skoro wysprzęglik jest nowy a instalacja trzyma ciśnienie, a sprzegło ewidentnie po rozgrzaniu nie działa , to pozostaje wymienić tarczę i docisk. Prawdopodobnie zużyły się ... Oczywiście wymienia się komplet z łozyskiem oporowym.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 22:48:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
osłabione słoneczko docisku, wymiana, może tarcza będzie jeszcze ok.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: