dragon napisał(a):
Świece sprawdziłem są ok.
Problem to napewno brak jakiegokolwiek grzania świec. Ponieważ kontrolka po przekręceniu kluczyka tylko mrugnie ułamek sek. przedwczoraj poruszaliśmy przekaźnikiem i nastąpiła chwilowa zmiana, kontrolka świeciła ok 2-3 sek.
Drugi problem, który się teraz pojawił to, że jak odpalam auto to silnik łapie i nagle gaśnie tak jak gdyby coś mu zapłon odcinało dopiero po kilku razach zapala. Jakby teraz się zapowietrzał lub coś takiego. Ale jestem umówiony z mechanikiem, który ma podpić tester.
Kilka osób mówi Ci abys sprawdził kąt wtrysku bo to podstawa. Świece są potrzebne ale przy naprawdę niskich temperaturach.
Skoro sam sobie odpowiadasz na zadane przez siebie pytanie to chyba jesteśmy Ci niepotrzebni.
Podepnij VAG`a i ustaw kąt wtrysku zgodnie ze sztuką czyli:
01 - silnik/wtrysk
000 - blok zerowy
Właczasz opcję "basic settings/nastawy podstawowe"
Patrzysz w bloku zerowym na poz 2 i jej wartość musi być pomiędzy 49 a 51. W tym celu luzujesz mocowanie pompy wtryskowej i obracasz nią delikatnie aż uzyskasz prawidłową wartość.
To wszystko. Takich pytań dziennie jest kilka , wystarczy ciut poszukać. Odpisujemy cierpliwie, ale za chwilę może nam się znudzić ... Wykażcie trochę inicjatywy ...
Sugeruję również stosowanie w praktyce 10 przykazań dla diesla - link w mini faq forum.
powodzenia