grzesce80 napisał(a):
Mam pytanie?? Jak ma się sprawa ssania w silniku 1.8 na wielopunktowym mechanicznym wtrysku (b3).
Pytam ponieważ mam problem z obrotami gdy jest zimno.
Po zapaleniu i przejechaniu kilku km obroty na biegu jałowym ustawiają się na poziomie 1500 (niezależnie czy to benzyna czy gaz) do normalnych tzn 950 wracają tylko po wyłączeniu zapłonu na 2 min lub rozgrzamiu silnika do 90st co w moim przypadku następuje po długim okresie i długim dystansie (gdy jest chłodniej to dopiero w korku)
W czym tkwi problem???? Czujnik temperatury cieczy chłodzącej?? termostat??
Wygląda to tak jakby silnik pracował cały czas na ssaniu??
W lecie przy wysokich temp nie było takich objawów...
Jak myśłicie, miał ktoś podobny przypadek??
Tutaj nie ma ssania tylko jest wtryskiwacz rozruchowy. Sprawdź czy działa poprawnie skoro czujnik temperatury jest dobry.