.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 00:31:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,8 V6 AAH]Do posiadaczy Audi z silnikiem AAH podciśnienie
PostNapisane: 18.gru.2006 18:58:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
Witam. Moja prosbe kieruje wlasnie do posiadaczy audi z silnikiem 2,8 l AAH, ktore maja sprawny uklad dolotowy. Chodzi mi dokladnie o skrocenie dolotu przez zaworek, ktory uruchamia blaszki w kolektorze ssacym, po przekroczeniu 4100 obrotow. Nie moge dojsc z tymi podcisnieniami i chcialem sobie zobaczyc u ktoregos z kolegow. Jestem z Jaworzna i moge podjechac w okolice krakowa lub katowic zeby wkoncu sie z tym uporac. Prosze o pomoc.
Pozdrawiam

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 11:40:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Obrazek

generalnie zasada jest taka:

jest zaworek elektromagnetyczny (15), ktory jest sterowany z ecu. jest podlaczony przewodem podciś.(27,29,30) do gruszki(1) ktora skraca doloty. zaworek el.-magn. z drugiej strony jest podpięty w podcisnienie (looknij na zdj gdzie). i zasada jest taka, ze jak jest powyzej 4100obr, to ecu przelacza el-zaw i zapodaje podcisnienie na gruszke ktora ciągnie cięgno i skraca doloty, jak spadna obroty to elz-zaw sie przelacza sie w spoczynek i podcisnienie z gruszki schodzi (przez 3ci krociec w el-zaw) i doloty sie wydluzaja.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 03:09:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
ale to pięknie wytłumaczyłeś :) :peace: jak mi się kiedyś też coś z podciśnieniami popsuje to się zgłoszę....

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 09:10:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w sumie nie ma filozofii. wystarczy czasem looknac pod maske ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 14:11:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
Dzieki, mimo ze mam wszystko podpiete tak jak opisales dalej mam cos nie tak. Pod maske czesto zagladam tylko w mojej audiczce jest problem bo jest po wypadku i chcialem wszystko sprawdzic, jakie przewody ida do wtyczki i takie tam. Mimo wszystko bardzo dziekuje Lukasik.
Pozdrawiam

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: