.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 08:05:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4] Zasady użytkowania automatu
PostNapisane: 13.gru.2006 23:44:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 22:44:08
Posty: 5
Lokalizacja: Lublin
Chodzi mi o ogólne zasady użytkowania jak i kiedy używać poszczególnych ustawien 1,2,3 kiedy? Przycisk sport(handlarz mowił żebym nie używał)? Wiem, że d-droga ale niektórzy mowią że na 2 czy 3 po mieście oszczędniej? Kto ma taki automat niech pomoże i rowieje moje wątpliwośćii?? Fajnie jakby ktoś doświadczony opisał poszczególne ustawienia, zastrzeżenia, zalecenia.

PS: Przydał by się jakis zbiorczy topic o automatach bo na forum jest tego sporo tylko porzrzucane?

PS2: Wskaźnik paliwa raz wstaje raz nie, co co chodzi?

Dzięki z góry idę spać:)

_________________
B4 93r KOMBI AUTOMAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 07:45:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
http://www.automat.pl/articles.php?cat_id=1 :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 14:32:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 10:32:14
Posty: 5
Lokalizacja: Inowrocław
cześć, widzę że zahaczyłeś o mój temat o sprawdzaniu oleju w automacie...czekamy na jakieś konkrety od innych!!!
Co do zasad jazdy autem z ASB jest kilka istotnych zeczy:
1) Nowo kupione auto z nieznanną przeszłością - wymień koniecznie olej w skrzynce, to podstawa i masz spoko na jakieś 30 40 tyś km.
2) Co do stosowania poszczególnych blokad, to chyba najlepiej poczytaj tego linka co Ci ktoś podesłał... generalnie 3 w mieście to niezły pomysł, jeśli do 80/h jeździsz, czy ekonomiczniej, przekonasz się sam, ale skrzynia przynajmiej nie wariuje 3-4 3-4 przy prędkości około 55-60 /h i dynamikę masz zachowaną.
3) bezwzględny zakaz holowania, pchania - ale to wie każdy, no i na pycha nie odpali, więc bateira i rozrusznik w dobrym stanie to podstawa.
Jak czytałeś mój temat o oleju to wiesz ze to mój 2 automat, przekonałem się do tego rozwiązania, nie tęsknię za mieszaniem manualem, a i przyspieszanie z kickdaunem może dać wiele frajdy (pod warunkiem że owe urządzenie jest sprawne)
Zastanawia mnie dlaczego handlaż namawiał cię do niestosowania "SPORTU", wciśnij tem magiczny guziczek i sprawdź czy działa poprawnie. Na sporcie powinien kręcić na wyższe obroty na każdym biegu (przy delikatnym wciskaniu gazu 4 dopiero przy 80/h, a nie przy 60 jak na zwykłym D, a jak depniesz to i przy 140/h). Takim podręcznikiem dla początkującego "automatyka" jest chybafaktycznie www.automat.pl - żetelne i treściwe informacje.
A... i nie wdawaj się w dyskusję wyższości manuala nad automatem czy na odwrót, bo to nie ma sensu, tyle opinii ilu kierowców.
Co do nie podnoszącej się wskazówki paliwa, miałem to samo, ale coś się uspokoiło, poprostu nie odpalam auta wcześniej niż się nie podniesie, i jakoś działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 09:58:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 22:44:08
Posty: 5
Lokalizacja: Lublin
Dzięki dzięki jak będe coś wiedział z tym poziomem oleju również Ci pomogę. Muszę się najpierw zakręcić za jakimś warsztatem co to wykonuje juz mam jeden niepewny namiar sprawdzę i napiszę tutaj.

_________________
B4 93r KOMBI AUTOMAT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: