.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 21:42:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe 2.3 10V NG] Zawachanie
PostNapisane: 19.gru.2006 21:52:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Witam. Mam pewien mały problem. Ostatnio jadę i chciałem trochę ją przycisnąć(raz na jakiś czas trzeba) :) kręcę ją na 3 biegu do 4500tys.obr i na chwile tak jakby odpuśćił i za moment (ok 1 sekundy)znowu zaczął przyśpieszać. Nie wymieniałem jeszcze filtra paliwa mam go w samochodzie ale nie wiem czy wymieniać. Co może być za przyczyna? Coś z pompką czy w silniku?

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 22:52:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Miałem podobnie, tak jakby przyduszenie, odciecie paliwa. Mauzer poradził mi rzucenie okiem na Czujnik spalania stukowego. Na szczescie miałem z cygarka, zmieniłem i jak ręką odjął. Nie wiem czy to samo ci się dzieje ale u mnie tez na wysokich obrotach, tak jakby własnie wachniecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 23:05:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
A gdzieten czujnik się znajduje?I czy ma wpływ na przyśpieszenie?

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 23:17:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
NO ma, poniewaz na wyzszych obrotach brakuje mocy, nie ma tego buta co mógłby miec. Opisuje tylko MÓJ przypadeka powodów pewnie moze byc wiecej,nie znam sie :): Nie potrafie dokładnie wytłumaczyc działania owego czujnika pamietam ze cos mi sie rzuciło w oczy na forum. Wpisz w szukajce tak jak ja czyjnik spalania stukowego i idź po postach. A miesci sie on, patrzac centralnie na bok bloku, idealnie na srodku miedzy 2 a 3cim cylindrem ponizej. Przykrecany jest śrubka na kluczyk 13, takie okrągłe ok 12,13mm czarne cos hehe z kabelkiem. Zakonczone z drugiej strony kabelka albo niebieską albo zieloną wtyczką. wiem ze miedzy NF a NG sie różnią kolory. Poszukaj mojego posta na ten temat to tam ktos opisał co i jak.

pzdr spadam spac:-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 23:33:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
A w jaki sposób sprawdzić czujnik?

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 18:49:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Jak sprawdzic to nie wiem. Poporstu miałem z innego auta i przełozyłem. Poszukaj kumpla z NG lub NF , przekrec na 15 minut..pojezdzij i zobacz czy jest zmiana. Jak nie to trza szukac dalej. Pozyczenie nic nie kosztuje ani czujnik sie nie zużywa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 11:11:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Chciałbym dodać że dokręcenie tego czujnika z odpowiednią siłą do bloku ma duże znaczenie.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: