kefir200 napisał(a):
p.s. Zmień ten irytujący podpis...Turba jeszcze nie masz, a i Audi Coupe GTI niegdy nie było...To nie VW Golf...
ale bez nerwow, ja wlasnei tutaj pytam i sie radze zanim zaczne cos robic, wiec nie wiem o co ci chodzi, rozwazam rozne kwestie i mozliwosci zeby cos wybrac co bedzie najlepsze dla kieszeni i samochodu jednoczesnie
a co do opisu to jest audi GT a "i" panie profesorze to znaczy intercooler ktory jest zamontowany
co do polerki ukladu to powiem tak - moze duzo to nie daje, ale zawsze cos, szczegolnie pomiedzy turbina a glowica, wiem ze daje bo odkad pameitam bawie sie crossowkami, i nie wiem czy widziales ile daje polerka w tkaim silniku dwusuwowym; wiem ze dwusow ma sam zassac mieszanke i to w tym samym suwie co wydechowy, ale tam duzo daje, wiec dlaczego ma nic nie dac w 4-suwowym samochodzie (zmieniejsza zawirowania), pozatym to nic nie kosztuje, wiec nie rozumiem cie o co ci chodzi
a gdybym mial duzo kasy na tuningi itp to bym po pierwsze nie bawil sie w takie posty na forum i juz dawno mialbym wszystko zrobione, a nie mam tlye hajsu zebys ie rozrzucac, wiec pytam uprzejmie, ale oczywiscie musi to komus przeszkadzac
i tak zebys nie wypomnial mi - to moja cala wiedza pochodzi z wieloletnich doswiadczen przy samochodach i motorach, fakt ze wolnossacych
wiec zachowuj sie jak dojrzaly czlowiek i uszanuj innych i ich chec pracy wlasnymi rekami nad samcohodem