.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 22:43:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0E] Avant - Nierówna praca silnika
PostNapisane: 11.lut.2007 16:09:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2007 15:43:15
Posty: 3
Mam problem z silnikem.
Autko spisywało się znakomicie do czasu, gdy pewnego dnia nagle zgasło na trasie i za nic nie chciało zapalić (nie będę pisał ilu mądrych mechaników mi ją próbowało naprawić i przy okazji wymienić pół samochodu). Okazało się w każdym razie, że trzeba było wymienić kopułke i samochód elegancko odpala. Jednak coś do końca w nim nie gra, ponieważ strasznie rzuca silnikiem, nierówno pracuje, trzęsie całym autem, a wszystko to dzieje się jak samochód pracuje na luzie. Uczucie jest takie, jakby źle paliło na jednym cylindrze. Motor potrafi nawet zgasnąć, a szczegónie gdy np. kręcę kierownicą z wspomaganiem.
Natomiast gdy się już jedzie to wszystko gra, autko ładnie ciągnie itp. Podejrzewam zawory, ale dziwne jest to, że sprawa wynikła nagle bez wcześniejszych problemów z silnikiem.

Czy ktoś mi pomoże?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 06:25:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
Mogę Ci zasugerować kierunek poszukiwań bo miałem inentyczny klopot z silnikiem i go rozwiązałem. Otóż na wolnych obrotach silnik skakał i trząsł się cały- dokladnie jak u Ciebie. Myslałem w roznych kierunkach- przepustnica, czujnik temperatury, lambda i inne. Ale przyczyna okazało się lewe powietrze w dolocie a konkretnie zgubiony kapturek na kroćcu serwa hamulcowego, ktory rozszczelnił cały dolot zasysyanego powietrza przez silnk. Nie sądzę aby w Twoim silniku działo sie cos powaznego jesli dotąd chodził dobrze i nie myślał bym o zaworach. Tym bardziej że piszesz ze auto było wiele razy w rękach machaników, ktorzy czesto jedno naprawią a co innego zepsują. Tak własnie stało sie u mnie- ktos sobie zabrał glupi kapturek z wezyka a ja dwa tygodnie szukałem powaznej usterki. Sprawdz cały dolot powietrza, byc moze mechanik nie dokręcił jakiejs opaski, wezyka...Objawy wskazują na to własnie. Jaki masz silnik, ABT czy ABK?

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 09:50:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2007 15:43:15
Posty: 3
Silnik mam według tego co patrzę w oznaczeniach ACE, a inaczej to 2.0 E 16V.
Narazie zastosuję się do Twoich wskazówek.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: