padł przekaźnik od pompy, co ciekawe był takiego typu który nie daje
napięcia na pompę po przekręceniu stacyjki tylko dopiero podczas
krecenia a sama pompa od dłuższego czasu jest dosyć głośna
teraz bedzie taki ktory bedzie bzykał pompą po przekręceniu zapłonu
fachman nie chciał go podregulować bo twierdził że i tak chodzi na 2 gary
fakt coś tam strasznie tłucze ale wszyscy mówili że to vacuum pompa
a i jeździ jak trzeba od roku a nie oszczędzam
namówiłem go jednak to potem stwierdził że wydłubał oryginalną
plombę (nie pamietam skąd - będziecie wiedzieć) a auto ma 21 lat więc
najwyższy czas na jakies regulacje
dodatkowo zregenerował jakiś specjalny weżyk i teraz nie powinien
już gasnąć przy schodzeniu z obrotów
no nic jutro jeszcze się okaże czy np sonda była sprawna tak na 100%
mechitro napisał(a):
Na wypadek czarnego scenariusza: mam rozdzielacz do tego silnika.
masz od JT? nie wiem czym sie rózni i czy wogóle ale chyba tak skoro
numer części jest inny i kosztuje prawie 1000Euro w ASO do innych
R5 z tych modeli jednak sporo taniej