.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 14:55:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.8 30V] Wypięty przewód
PostNapisane: 04.cze.2007 09:44:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2006 11:39:40
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Witam

Czy moze ktoś wie co to za urządzenie na obrazku?
Obrazek
to urządzenie ma trzy wchodzące/wychodzące przewody (gumowe z oplotem) i jest na nim napisane 4.0 bar albo coś w tym stylu
ostatnio zauważyłem, że jeden jest wypięty, wpiąłem i specjalnie nic się nie zminiło. Auto jeżdzi ok, czy ma wpięty czy nie.
Od czego jest to urządzenie? Czy w nim "płynie" jakiś płyn czy powietrze?

Pozdrawiam
Michaua


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2007 21:39:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
podaj numer z tej "wtyczki " to bedzie mozna sprawdzić w etce od czego to mniej wiecej jest!

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2007 09:30:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2006 11:39:40
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Już wiem że jest to "4.0 bar Audi Fuel Pressure Regulator", tylko może ktoś wie dlaczego przy wypiętym przewodzie nic się nie działo?

p
Michau


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2007 13:27:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Michaua napisał(a):
Już wiem że jest to "4.0 bar Audi Fuel Pressure Regulator", tylko może ktoś wie dlaczego przy wypiętym przewodzie nic się nie działo?

p
Michau


Jest to przewod podcisnienia. jak go odloczysz auto nie bedzie mialo odpowiedniego cisnienia paliwa. sprawdz wszystkie przewody czy masz szczelne jest ich troche. u mnie mialem walniete chyba z trzy.

Tak nawiasem mowiac nie widzialem ze sliniki 30 zaworowe sa tak skomplikowne.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2007 16:34:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2006 11:39:40
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Rzeczywiscie te przewody przecierają się i chyba je wymienie, bo to koszt pewnie niewielki, a wiesz może czy w tych przewodach płynie paliwo? i jaki może być skutek braku odpowiedniego cisnienia?
p
Michau


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2007 11:03:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
regulator cisnienia paliwa musi mieć próbke podciśnienia z kolektora ssącego, żeby paliwko mialo odpowiednie cisnienie. Akurat w wolnossącym moze nie będzie to tak odczuwalne i bryczka będzie śmigać. w każdym razie wepnij, bedzie lepiej.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2007 23:02:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Michaua napisał(a):
Już wiem że jest to "4.0 bar Audi Fuel Pressure Regulator", tylko może ktoś wie dlaczego przy wypiętym przewodzie nic się nie działo?

p
Michau

Przy wypiętym przewodzie, przy obrotach biegu jałowego, masz na listwie ciśnienie 4.0 bar'a, a powinno byc około 3.5 bar'a (przewód podłączony).
Na dłuższą metę zanotowałbyś wzrost zużycia paliwa spowodowany zalewaniem na wolnych.

Pozdrawiam!

Edit: nie wiem czy w 30V ((bo nigdy nie widziałem jak to jest tam popodłączane) podciśnienia są brane tylko z jednego punktu (w moim AAH tak jest), ale jeżeli tak jest to przy wypiętym wężyku od regulatora, może również nie działac Ci skracanie dolotu :/

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2007 19:29:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Michaua napisał(a):
Rzeczywiscie te przewody przecierają się i chyba je wymienie, bo to koszt pewnie niewielki, a wiesz może czy w tych przewodach płynie paliwo? i jaki może być skutek braku odpowiedniego cisnienia?
p
Michau


tam nie plynie paliwo tylko jest podcisnienie powietrza ( dziala jak odkurzacz : ) ) powymieniaj przetarte przewody kup sobie z 2 3 m i wymienia pojedynczo - bo jak rozepniesz wszystkiem to mozesz miec maly rebus : ) pozdrawiam.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2007 13:04:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2006 11:39:40
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
I tak też zrobiłem, wymieniłem po kolei przetarte.
Jak bym odpiął wszystkie to bym już cholował do warsztatu :)

Rzeczywiscie coś jest z wolnymi obrotami, wcześniej były takie wachnięcia 800-850 teraz jakby stabilnie 820. Może to przypadek a może nie.

dzieki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: