Witam znowu. Zdjalem kolektor ssacy, przeczyscilem mase ,sprawdzilem kawalek przewodu od sondy temp.(2 pin) ,kawalek od wtyczki do podlaczenia sady do wejcia prawie w karoserie i byl dobry dalej nieszukalem, bo chce sie spytac gdzie on wchodzi z kturej strony we wnatrz, czy ze strony kierowyc czy pasazera. Albo gdzie sie kanczy i zaczyna.
1 problem znalazlem
Pod kolektorem ssacym tam gdzie jest raczka do dodawania gazu i do niej jest podlaczony kabel od gazu , na gorze jest jeden przycisk ktury wlancza sie dopiero jak przepustnica otwarta jest do konca, a na dole jest drugi ktury jest wlaczony jak raczka gazu jest zamknieta (wolne obroty).
I ten na dole niedzialal bo kawelek plastiku odpadlo i sie niezalanczal.
Zrobilem to poczysiclem i zalozylem wszystko. Odpalam a tu nagle wolne obroty zaczely falowac i to niezle 1000-1500
No to dalej robie diagnostyke super diada i pokazuje 2312 (czujnik temp)odlanczam wtyczke od wolnych obrotow (przplywomierz ?) i obroty sie trzymaja okolo 1600 i nieszaleja
.
Zapalam samochod (ok 70-80 stopni C) z podlaczana wtyczka wolnych zapala i gasnie odrazu, udalo sie z raz ze zaczal chodzic.
Zapalam z odlaczona wtyczka i zapala, obroty okolo 1600
Tylko z podlaczona wtyczk bardzo ciezko sie wkreca na obroty i przerywa, a
z odlaczona jakos tam sie wkreca jak niedepne do konca.
I co robic dalej, czy mam kupic przeplywke nowa czy moze jeszcze sprawdzic kable od czuj temp ???