.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 15:48:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.0 16V ACE] Problem z odpaleniem
PostNapisane: 23.lis.2007 19:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2006 17:26:07
Posty: 12
Panowie od dluzszego czasu a mianowicie kiedy temperatura spadla na zewnatrz mam problem z odpaleniem auta po nocnym postoju. A mianowicie chodzi o benzyne, gdyz na gazie odpala bez problemu. gdy tylko odpale na gazie i przelacze na benzyne to chodzi bez zarzutow, i kazde nastepne odpalanie odbywa sie juz na benzynie a raczej odbywalo.
Dzisiaj odkrylem nastepna usterke, a mianowicie zeby odpalic go na benzynie gdy juz silnik jest cieply to musze pierwszo wcisnac gaz do "dechy" bo inaczej nie odpali.
Przepraszam za chaos w mojej pisowni ale juz mnie to doprowadza do zwatpienia co do marki oooo.
Moze ktos mi doradzi co trzeba sprawdzic lub wymienic aby pozbyc sie problemu? - chyba ze wogole sie pozbyc tej marki.
I jeszcze jedno pytanie - czy obroty w skali 1000 - 1200 bo takie u mnie wystepuja nie sa za duze, a jesli tak to jak je ustawic?
Prosze o pomoc i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2007 20:14:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2005 11:20:10
Posty: 59
Lokalizacja: Małopolska
pierwsze co bym zrobił , to sprawdzić czujnik tempetatury który podaje dane kompowi ECU , oporność sprawdź miernikiem .





charakterystyka czujnika temp. silnika dla ECU
temp

[Celc] - opor[om]
50 - 700-900
60 - 525-650
70 - 380-490
80 - 290-350
90 - 200-275
100 - 175-225


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 15:41:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2007 10:33:11
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
Pozwolicie,ze sie podłączę.

Gdzie jest ten czujnik temp, który podaje temp do ECU ? Czy to jest ten pod kopułka rozdzielacza (chyba 3 piny) czy to ten na rurze po prawej stronie silnika (między akumulatorem a silnikiem) , takie 4 pinowy? Który z nich odpowiada za wtryskiwacz rozruchowy? (-ten co to powinnien działać tylko jak silnik jest zimny)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 20:35:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
duczek napisał(a):
Pozwolicie,ze sie podłączę.

Gdzie jest ten czujnik temp, który podaje temp do ECU ? Czy to jest ten pod kopułka rozdzielacza (chyba 3 piny) czy to ten na rurze po prawej stronie silnika (między akumulatorem a silnikiem) , takie 4 pinowy? Który z nich odpowiada za wtryskiwacz rozruchowy? (-ten co to powinnien działać tylko jak silnik jest zimny)

Pozdrawiam


Czujnik temp. 2 pinowy biały znajduje się z tyłu silnika w głowicy.

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 23:47:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:35:30
Posty: 62
Lokalizacja: radom
witam,ja problem z odpalaniem mialem dlugo,wymienilem przewody,swiece,kopulke ,palec , czyscilem silniczek krokowy i nic nie pomoglo. okazalo sie ze byl to czujnik podcisnienia paliwa.jest on na koncu listwy wtryskowej.do tego czujnika podlaczony jest kawalek wezyka do kolektora ssacego , zdejmij ten wezyk z kolektora i jak ci leci z niego paliwo chociaz troszke to masz to samo co ja.nie moze leciec ani kropli, wymienilem ten czujnik i pali z pierwszego strzalu pozddro.

AUDI 80 B-4 85KW 115KM silniki sa bardzo podobne do siebie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 00:40:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2007 10:33:11
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
No to jest zabawna sytuacja...No bo faktycznie, kupiłem 2-pinowy , biały czujnik który sie wkręca w z tyłu głowicy... wszystko zgodnie z ETKĄ. Przystępuje do działania, macam, macam.... i nic! Pod kopułką nie mam tego czujnika! Tam jest tylko jakis taki 3 pinowy, podwieszony pod kopułkę, nawet nie wkręcony w głowice.... i co teraz? Silnik mam ACE i tam tego ustrojstwa nie ma, jakies pomysły?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 10:03:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
ostatnio mialem podobny problem, pomogal wymiana wtryskow na nowe, stare juz laly

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 18:18:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2006 17:26:07
Posty: 12
[quote="oskar"]witam,ja problem z odpalaniem mialem dlugo,wymienilem przewody,swiece,kopulke ,palec , czyscilem silniczek krokowy i nic nie pomoglo. okazalo sie ze byl to czujnik podcisnienia paliwa.jest on na koncu listwy wtryskowej.do tego czujnika podlaczony jest kawalek wezyka do kolektora ssacego , zdejmij ten wezyk z kolektora i jak ci leci z niego paliwo chociaz troszke to masz to samo co ja.nie moze leciec ani kropli, wymienilem ten czujnik i pali z pierwszego strzalu pozddro.

Czy w silniku ACE ten czujnik jest w tym samym miejscu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 20:45:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
mariuszt napisał(a):
oskar napisał(a):
witam,ja problem z odpalaniem mialem dlugo,wymienilem przewody,swiece,kopulke ,palec , czyscilem silniczek krokowy i nic nie pomoglo. okazalo sie ze byl to czujnik podcisnienia paliwa.jest on na koncu listwy wtryskowej.do tego czujnika podlaczony jest kawalek wezyka do kolektora ssacego , zdejmij ten wezyk z kolektora i jak ci leci z niego paliwo chociaz troszke to masz to samo co ja.nie moze leciec ani kropli, wymienilem ten czujnik i pali z pierwszego strzalu pozddro.

Czy w silniku ACE ten czujnik jest w tym samym miejscu?


Przedewszystkim to o czym mówicie to nie żaden czujnik podciśnienia, tylko regulator ciśnienia paliwa :D
Druga sprawa, to silnik ACE jest na mechaniczynym wtrysku i nie posiada takiego regulatora

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 22:09:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
czujnik temp. dla tego silnika jest 4 pinowy o nr. 034 919 369 C szukaj kolo/nad alternatorem ale tego nie jestem pewny ze sie tam znajduje (tak pokazuje ETKA)

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2007 17:23:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2006 17:26:07
Posty: 12
MiKev napisał(a):
czujnik temp. dla tego silnika jest 4 pinowy o nr. 034 919 369 C szukaj kolo/nad alternatorem ale tego nie jestem pewny ze sie tam znajduje (tak pokazuje ETKA)

Czy ten czujnik odpowiedzialny jest za wskazania temperatury na desce rozdzielczej?
I ma cos wspolnego z tym ze auto sie ciezko odpala jezeli jest zepsuty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2007 22:15:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
:peace:
Czujnik 4 pinowy odpowiedzialny jest za wskazania temp. na desce .
2 pinowy odpowiada za działanie wtryskiwacza rozruchowego.
Co do regulatora ciśnienia paliwa w ACE to jest on umiejscowiony na obudowie filtra powietrza tuż obok rozdzielacza paliwa .

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2007 22:53:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
jak ja mialem zwalony g62 czujnik temp. 4 pinowy to ciezko zapalal. W mojej czujnik ten jest odpowiedzialny za info do ECU oraz za wskazania zegara. Po co by byl 4 pinowy. Jak masz gdzie podmienic to sprawdz. Moja diagnoza moze byc mylna albo poprawna, niestety nie znam tych silnikow

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [80 b3 2.0 16v] problem z odpaleniem na zimnym
PostNapisane: 11.gru.2007 10:41:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2007 23:09:04
Posty: 14
Lokalizacja: Łosice
Witam. Przyłacze się. Ja mam 2.0 16v 6A i problem jest podobny jak jest zimny rano to gaśnie na benzynie. Na gazie nie wiem jak jest bo mogę przełączyć dopieo jak ma odpowiednią temp. Wymieniłem juz czujnik temp 3piny i nic nie pomogło. U mnie jest chyba ten wtryskiwacz rozruchowy czy to może być jego wina i jak go sprawdzić ? a mam jeszcze jeden czujnik 2 piny biały z przodu silnika przy pokrywie zaworó przykręcony za co on odpowiada?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 14:38:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
Ten czujnik przy pokrywie zaworów odpowiada tylko za załączanie wentylatorów po wyłączeniu zapłonu , jesli jest wysoka temperatura w komorze silnika .Niema on nic wspólnego z wtryskiwaczem rozruchowym .
Wystarczy trochę poczytac forum.
W waszym przypadku trzeba sprawdzić na początek sam wtryskiwacz rozruchowy . czy na zimnym silniku dawkuje on paliwo.

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 2.0 16V ACE] Problem z odpaleniem
PostNapisane: 25.lut.2008 12:54:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
mariuszt napisał(a):
Panowie od dluzszego czasu a mianowicie kiedy temperatura spadla na zewnatrz mam problem z odpaleniem auta po nocnym postoju. A mianowicie chodzi o benzyne, gdyz na gazie odpala bez problemu. gdy tylko odpale na gazie i przelacze na benzyne to chodzi bez zarzutow, i kazde nastepne odpalanie odbywa sie juz na benzynie a raczej odbywalo.
Dzisiaj odkrylem nastepna usterke, a mianowicie zeby odpalic go na benzynie gdy juz silnik jest cieply to musze pierwszo wcisnac gaz do "dechy" bo inaczej nie odpali.
Przepraszam za chaos w mojej pisowni ale juz mnie to doprowadza do zwatpienia co do marki oooo.
Moze ktos mi doradzi co trzeba sprawdzic lub wymienic aby pozbyc sie problemu? - chyba ze wogole sie pozbyc tej marki.
I jeszcze jedno pytanie - czy obroty w skali 1000 - 1200 bo takie u mnie wystepuja nie sa za duze, a jesli tak to jak je ustawic?
Prosze o pomoc i pozdrawiam.


Sprawdż czy nie masz czasem zdjętej wtyczki z regulatora wolnych obrotów (silnika krokowego). Gazownicy często odpinają bo nie mogą ustawić wolnych obrotów na gazie. To może być powodem wysokich obrotów i niemożnością
odpalenia silnika w niskich temperaturach.

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: