I tu widze fajna odpowiedz Akima ... Rzeczowo i na temat..
Wlasnie cala rzecz polega na tym co ktos rozumie przez pojecie rozrzad.
Etap pierwszy
Pasek pompy
Pasek rozrzadu
Rolka napinacza pompy
Rolka prowadza paska rozrzadu
Rolka napinacza paska rozrzadu
Napinacz hydrauliczny
Pompa ukladu chlodzeni
Uszczelniacze walkow rozrzaud
Uszczelniacz walu korbowego
Zaslepka prawej glowicy
Uszczelka pompy vakum
Sruby kola z tlumikiem drgan skretnych
Sruby kol rozrzadu
Termostat ukladu chlodzenia
A teraz drugi etap :
Pasek wielo rowkowy
Roki prowadzace i odwracajace
Lozyskowanie napiancza paska wielo rowkowego
Lozyska alternatora zalenie od stanu
Regulator napiecia zaleznie od stanu
Lub caly alternator zaleznie od stanu
Sprzęgło viskotyczne zaelznie od stanu
Lożyskowanie sprzęgła viskotycznego zaleznie od stanu
Tak wiec dobrze przeprowadzony przeglad 120 000 km wyglada mniej wiecej tak jak opisalem
Realny koszt gwarantowanej uslugi +/- 500 do 700 zl
Koszt materialów od ... do zaleznie od stanu poszczegolnych pozycji !!!!
A wszytskoto pod warunkiem ze nikt wczesniej nie "zmasakrowal" tego auta przy poprzednich naprawach...