.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 21:46:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 TDI AFN] Dogrzewanie> Świece Żarowe
PostNapisane: 25.lis.2007 21:25:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Wymieniłem niedawno termostat jak zalecił mi Baskecior ale niewiele to dało bo przy temperaturze 0 stopni musze pokonać dystans 10 km z pędkością 100 km/h przy temperaturże zadanej na klimatroniku 20,5 stopnia.
I sprawdzałem zaraz po odpaleniu zimnego silnika voltomierzem te trzy świece , które mają dogrzewać płyn chłodzący i zero voltów na każdej.
I tu moje pytanie jak jest u was czy ktoś się tym już zajmował i co ewentualnie sprawdzić dlaczego te świece nie załączają się???
A dodam że sprawdzałem każdą na krótko prosto z aku i słychać jak grzeją.
Acha i czy mozna je jakos zdiagnozować za pomocą VAGA?
I co ewentualnie posprawdzać?

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI AFN] Dogrzewanie> Świece Żarowe
PostNapisane: 25.lis.2007 22:32:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
toomeek napisał(a):
..........I sprawdzałem zaraz po odpaleniu zimnego silnika voltomierzem te trzy świece , które mają dogrzewać płyn chłodzący i zero voltów na każdej.....


Dżizas, jakie świece???????

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2007 22:41:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Czy wczesniej sprawdziłeś blok 01 grupę 007 na VAG`u? W tej sytuacji podejrzewam uszkodzenie czujnika temperatury.
2. Skontroluj stan świec żarowych znajdujących się obok wtrysków. Swiece dogrzewające w tej temperaturze nie mają wpływu na temp silnika.
3. Jakiej firmy założyłeś termostat i czy prawidłowo odpowietrzyłeś układ chłodzenia ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2007 22:44:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Ok. panowie. Ale małe sprostowanie. Od kiedy świece żarowe dogrzewają płyn chłodniczy i w ogóle mają jakikolwiek wpływ na tempo nagrzewania? :-D

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2007 22:48:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
kosma_sz napisał(a):
Ok. panowie. Ale małe sprostowanie. Od kiedy świece żarowe dogrzewają płyn chłodniczy i w ogóle mają jakikolwiek wpływ na tempo nagrzewania? :-D

W niektórych egzemplarzach istnieje układ dogrzewania płynu chłodniczego trzema swiecami żarowymi. W moim autku znajduje sie taki układ.
Montowano go juz w Audi 80 `95 z silnikami 1Z (za dopłatą, w wersji na zimne landy/kraje).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2007 23:02:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Baskecior napisał(a):
kosma_sz napisał(a):
Ok. panowie. Ale małe sprostowanie. Od kiedy świece żarowe dogrzewają płyn chłodniczy i w ogóle mają jakikolwiek wpływ na tempo nagrzewania? :-D

W niektórych egzemplarzach istnieje układ dogrzewania płynu chłodniczego trzema swiecami żarowymi. W moim autku znajduje sie taki układ.
Montowano go juz w Audi 80 `95 z silnikami 1Z (za dopłatą, w wersji na zimne landy/kraje).


No dziwne rozwiązanie, nawet b dziwne no ale skoro jest to nie ma co się kłócić. Przy sprawności silnika diesla to jakieś 40% oraz mając np. 100 kW mocy silnika, mamy jeszcze ekstra 150 kW grzałkę. Ile mają świece? 0.5 kW? Niezauważalne bym powiedział ale przy pełnej mocy :) Na wolnych obrotach z pewnością jest inaczej, duuużo mniejsza moc ale wciąż te świece niewiele chyba zmieniają.

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 07:18:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
kosma_sz napisał(a):
Baskecior napisał(a):
kosma_sz napisał(a):
Ok. panowie. Ale małe sprostowanie. Od kiedy świece żarowe dogrzewają płyn chłodniczy i w ogóle mają jakikolwiek wpływ na tempo nagrzewania? :-D

W niektórych egzemplarzach istnieje układ dogrzewania płynu chłodniczego trzema swiecami żarowymi. W moim autku znajduje sie taki układ.
Montowano go juz w Audi 80 `95 z silnikami 1Z (za dopłatą, w wersji na zimne landy/kraje).


No dziwne rozwiązanie, nawet b dziwne no ale skoro jest to nie ma co się kłócić. Przy sprawności silnika diesla to jakieś 40% oraz mając np. 100 kW mocy silnika, mamy jeszcze ekstra 150 kW grzałkę. Ile mają świece? 0.5 kW? Niezauważalne bym powiedział ale przy pełnej mocy :) Na wolnych obrotach z pewnością jest inaczej, duuużo mniejsza moc ale wciąż te świece niewiele chyba zmieniają.

Nie kombinuj.
Świece te mają za zadanie szybkiego dogrzania małego obiegu przy niskich temperaturach. W A4 priorytetem jest najpierw dogrzanie kabiny a później dopiero silnika - włóż 3 świece żarowe do 6 litrów wody i sam się przekonasz jak są skuteczne.
Ja na własnej skórze przekonałem się już jak pożyteczne jest to rozwiązanie - po 1,5 km zaczyna dmuchać ciepło do kabiny.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 17:52:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Baskecior napisał(a):
1. Czy wczesniej sprawdziłeś blok 01 grupę 007 na VAG`u? W tej sytuacji podejrzewam uszkodzenie czujnika temperatury.
2. Skontroluj stan świec żarowych znajdujących się obok wtrysków. Swiece dogrzewające w tej temperaturze nie mają wpływu na temp silnika.
3. Jakiej firmy założyłeś termostat i czy prawidłowo odpowietrzyłeś układ chłodzenia ?

1:Sprawdzłem to wszystko zgodnie z procedurą jaką podaje Meszrum w swoim topiku o diagnostyce.
Wskazania były podobne do siebie na zimnym silniku
zdziwił mnie odczyt temperatury z czujnika na potrzeby deski rozdzielczej bo przy całkowicie zimnym silniku i 0 stopni na zewnątrz on wskazywał 45 stopni ale potem znalazłem gdzieś na forum że w 2.5 TDI też odczyt z tego czujnika jest taki ponieważ on zaczyna od jakiegoś tam progu zresztą skala na wyświetlaczu też zaczyna się od 60stopni.
3: Termostat z ASO originał cena 101 pln i tu przy okazji dla Szczecina i okolic NIE KUPUJCIE U "KOLACZ-LOPINSKI" strasznie zdzieraja i bardzo niemila obsluga ten sam w SKODZIE na struga za 81 pln Polecam wszystkim.
No i oczywiscie odpowietrzylem zgodnie ze sztuka.
2: dlaczego mam posprawdzac swiece zarowe przy wtryskiwaczach co maja wspolnego? Ale juz je sprawdzalem amperomierzem i wszyskie dzialaja prawidlowo i wszyskie mialy podobny pobor.

A dlaczego piszesz ,ze te swiece nie maja przy tej temperaturze wplywu na temp. silnika to od jakiej temp one dzialaja?
A i u mnie po okolo 2 km tez dmucha cieple powietrze ale silniczek dalej zimny i wskaz[/list]wka ani drgnie.

Jakos niemoge sie przyzwyczaic bo przed Audi mialem Golfa III AAZ i ten to sie rozgrzewal szybko nawet jak bylo ponizej zera to po 3 km temperatura na desce 90 stopni przy wlaczonym na max ogrzewaniu. :peace: [/list]

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 20:56:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2007 21:00:39
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa/Wołomin
Mam takie glupie pytanie jak sprawdzić w A6 C5 AFN 2000r czy mam takie świece które dogrzewają układ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 22:15:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
toomeek napisał(a):
Baskecior napisał(a):
1. Czy wczesniej sprawdziłeś blok 01 grupę 007 na VAG`u? W tej sytuacji podejrzewam uszkodzenie czujnika temperatury.
2. Skontroluj stan świec żarowych znajdujących się obok wtrysków. Swiece dogrzewające w tej temperaturze nie mają wpływu na temp silnika.
3. Jakiej firmy założyłeś termostat i czy prawidłowo odpowietrzyłeś układ chłodzenia ?

1:Sprawdzłem to wszystko zgodnie z procedurą jaką podaje Meszrum w swoim topiku o diagnostyce.
Wskazania były podobne do siebie na zimnym silniku
zdziwił mnie odczyt temperatury z czujnika na potrzeby deski rozdzielczej bo przy całkowicie zimnym silniku i 0 stopni na zewnątrz on wskazywał 45 stopni ale potem znalazłem gdzieś na forum że w 2.5 TDI też odczyt z tego czujnika jest taki ponieważ on zaczyna od jakiegoś tam progu zresztą skala na wyświetlaczu też zaczyna się od 60stopni.
3: Termostat z ASO originał cena 101 pln i tu przy okazji dla Szczecina i okolic NIE KUPUJCIE U "KOLACZ-LOPINSKI" strasznie zdzieraja i bardzo niemila obsluga ten sam w SKODZIE na struga za 81 pln Polecam wszystkim.
No i oczywiscie odpowietrzylem zgodnie ze sztuka.
2: dlaczego mam posprawdzac swiece zarowe przy wtryskiwaczach co maja wspolnego? Ale juz je sprawdzalem amperomierzem i wszyskie dzialaja prawidlowo i wszyskie mialy podobny pobor.

A dlaczego piszesz ,ze te swiece nie maja przy tej temperaturze wplywu na temp. silnika to od jakiej temp one dzialaja?
A i u mnie po okolo 2 km tez dmucha cieple powietrze ale silniczek dalej zimny i wskaz[/list]wka ani drgnie.

Jakos niemoge sie przyzwyczaic bo przed Audi mialem Golfa III AAZ i ten to sie rozgrzewal szybko nawet jak bylo ponizej zera to po 3 km temperatura na desce 90 stopni przy wlaczonym na max ogrzewaniu. :peace: [/list]

Zapytam zatem inaczej: co pokazuje VAG w 007 po przejechaniu owych 10 km ? Jesli ok 90 st C - jest ok , jeśli nie - masz oryginalny uszkodzony termostat. Jesli w 007 przed uruchomieniem silnika widzisz we wszystkich podgrupach prawie to samo, to znaczy , ze czujnik jest ok.
49 na klimatroniku zaczyna wskazywac temp > 49 st C, szafa od 60 st C. To co zaobserwowałe jest ok.
2. Te świece wspomagają proces rozruchu silnika oraz eliminują drgania silnika w fazie rozruchu i przez kilkadziesiąt sekund po nim. Sa wazniejsze niż 3 świece w układzie dogrzewania małego obiegu.
Nie porównuj AAZ`ta sterowanego linką do TDI , sterowanego elektroniką. 1Y, AAZ czy pochodne nagrzewają się błyskawicznie, aby nagrzac TDI , trzeba najpierw zmarznąć, albo mieć układ dogrzewania dodatkowego (3 świece) :D

@ Jimek: musisz zajrzeć za silnik, jeżeli na króćcu wodnym zobaczysz 3 gwinty , to znak, że masz 3 świece podgrzewające płyn na małym obiegu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 23:04:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Sprawdzałem to Baskecior 007 pokazuje temperature 91,2 stopnia a na szafie równo 90.
Czyli załamka teraz konkretna bo tu piszecie na forum żeby nie katować powyżej 2000 zimnego TDI ażeby go rozgrzać to trzeba 10 km przejechać ... :/
To ja myślałem że te świece są poto żeby to wspomagać a tu co...
Chyba sobie zainstaluje jkieś żaróweczki w kabinie jako optyczny wskaźnik ich działania i wtedy bede widział co się dzieje.....
A na zime na krótkie dystanse to TDI sie nie sprawdza widze :(
Chyba kupię jakiegoś Turbo Klekota :d który mrozów się nie boi :D

A pytanie do użytkowników AFNa ile musicie jechać żeby na szafie 90 wskoczyło zgodnie z zaleceniem nie przekraczania 2000 obr/min i przy temperaturze na zewnątrz 0 stopni i całkiem zimny silnik zapalacie i ruszacie???
Ile to trwa?

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 23:17:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Musze przejechac jakies 6km zebym mial 90st. Auto stoi w garazu gdzie temperatura jest okolo 12stopni, odpalam wlaczam ogrzewanie na okolo 25st i jade te okolo 6 km zeby zlapac 90. Termostat na stowe dobry, bo zmienialem ostatnio ( W krakowie w ASO tez dalem 81zeta nawiasem mowiac)
Oczywiscie jazda bez palowania.
Nie wiem jak te swiece sie u mnie zachowuja , ale moze zaobserwuje jutro...

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 23:28:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2007 21:00:39
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa/Wołomin
Ja muszę przejechać ok. 6-8km ale auto stoi na dworze i nie przekraczam 2500 obr./min. ciepłe powietrze jest już po 2 km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2007 07:56:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
O kurde .... To niedobrze, zasmuciliście mnie :/ Do pracy mam 10 km, mam na oku AFNa (gdzieś w styczniu), a tu dowiaduje się żę on nawet porzadnie nie dogrzeje się i nici chyba z niskiego spalania :/ Mój NG łapie 90 stopni po 1,5-2 km (przy -5 stopniach, parkuje pod chmurką). Jest sens kupować diesla w moim przypadku ? (a jak np. AEL się grzeje ?).

Sory za wcięcie się i mały OT.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2007 09:51:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Mysle ze jest sens kupowac AFNa. Tez czesto jede tylko jakies 6km i nie widze zeby palil wiecej jak jest zimny. Moze to przez to ze jak jest zimny to nie krece go powyzej 2500obr. Tez mam NG i musze powiedziec ze na krotkich trasach to AFNem jest na pewno trzy razy oszczedniej, a moze nawet wiecej...

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2007 13:00:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Byk napisał(a):
Jest sens kupować diesla w moim przypadku ? (a jak np. AEL się grzeje ?).
.

Wiesz, AELa ZAWSZE jest sens kupować, ale prawdą jest że to wielki, żeliwny silnik i rozgrzanie go w 10 minut jest praktycznie niemożliwe. Mój 1T (pierwsze 2,5 TDI) przy zewnętrznej tem. około 0*C w 15 min. rozgrzewa się do 70-80 stopni.
Z kolei silnik JT (2226 ccm, 120 KM) w ACQ B2 rozgrzewa się bły-ska-wicz-nie!! W Coupe mam szybciej 80*C niż w 1T wskazówka wogóle drgnie :/

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2007 16:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2007 22:32:22
Posty: 22
Lokalizacja: Szczecin
Byk napisał(a):
O kurde .... To niedobrze, zasmuciliście mnie :/ Do pracy mam 10 km, mam na oku AFNa (gdzieś w styczniu), a tu dowiaduje się żę on nawet porzadnie nie dogrzeje się i nici chyba z niskiego spalania :/ Mój NG łapie 90 stopni po 1,5-2 km (przy -5 stopniach, parkuje pod chmurką). Jest sens kupować diesla w moim przypadku ? (a jak np. AEL się grzeje ?).

Sory za wcięcie się i mały OT.



Kupuj AFNa :!:
Czy ja mówie że on mi więcej pali?
Spalanie mojej niuni to jest właśnie to za co ją tak pokochałem :D

A wracając do tematu to dziś rano -3,5 stopnia i odpaliłem i znowu wskaźnik napięcia i do świec i :d wszystkie trzy grzeją!

Ciepełko do kabinki normalnie po około 2km a temperaturka normalnie po około 9km.

Ale co ciekawego jeszcze zauważyłem że jak jade 4 około 80 to wskazówka na szafie wolniej sie wspina albo wręcz sie zatrzymuje ale jak włączam piątke i 2000 obr/min to odrazu widać jak ładnie idzie do góry.
Czyli myśle że jak bym jechał na 5 i równo trzymał 2000 to i może po 6 km by sie rozgrzał ale niestety nie mogę cały czas tak jechać. :(

Czyli widocznie taka uroda TDI-ków ;)

Spróbuje jeszcze zacząć przeciągać na biegach do 2500 obr/min zobaczymy czy szybciej wskoczy :?:

_________________
Jest: A4 B5 AJM :) sedan i niezniszczalna 80 B3 SB TURBO KLEKOT!
były: A4 B5 AFN Avant, Audi A2 AMF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2007 19:41:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
cygaro-avant napisał(a):
Byk napisał(a):
Jest sens kupować diesla w moim przypadku ? (a jak np. AEL się grzeje ?).
.

Wiesz, AELa ZAWSZE jest sens kupować, ale prawdą jest że to wielki, żeliwny silnik i rozgrzanie go w 10 minut jest praktycznie niemożliwe. Mój 1T (pierwsze 2,5 TDI) przy zewnętrznej tem. około 0*C w 15 min. rozgrzewa się do 70-80 stopni.
Z kolei silnik JT (2226 ccm, 120 KM) w ACQ B2 rozgrzewa się bły-ska-wicz-nie!! W Coupe mam szybciej 80*C niż w 1T wskazówka wogóle drgnie :/

Z tym ,że AEL nie rozlewa paliwa na prawo i lewo , podobnie AFN, stad wysoka sprawność i długie nagrzewanie się.
Z ciekawostek dodam , że mój 1Y nagrzewa sie do 90 st C po ok 3-4 km. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 11:37:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Panowie!

A czy w AEL`u też są te swiece orzewające płyn chłodniczy na małym obiegu??

Bo o dawna szukam co mi tak wcina prąd w moim AEL`u. Jak odpale to mija jeszcze jakiś czas i wtedy słychać jakis przekaźnik i dopiero ładowanie jest na 14,4V. Pomysłałem że to musi być jakiś spory odbiór. Najpierw mysłałem podrzewane lusterek, a teraz podsuneliście mi pomysł, że to mogą być te świece o których piszecie.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 11:49:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Swiece zarowe (podstawowe) grzeja zawsze jeszcze jakis czas po uruchomieniu silnika.. dopiero po jakims czasie odlaczaja sie.
Moze to jest przyczyną zwiekszonego poboru prądu zaraz po odpaleniu.

pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: