od czasu remontu (wymiana pierścieni, regeneracja turbo, nowy komplet sprzęgła....) upłynęło już 10 tys wiec można spokojnie przeprowadzić testy na hamowni ;]. jednak mam zastrzeżenia do pracy turbo, podejrzewam zawór sterujący praca sprężarki bo raz mam kopa a raz jakbym miał sdi..... pyzatym cyka nie raz około minuty po zgaszeniu silnika. mam stare ECU wiec nie mogę vag'ować a nie chce wyrzucać kasy w błoto ;/
1)Dlatego postanowiłem zamontować zegar mierzący aktualne ciśnienie doładowania i mam pytanie czy go łatwo mogę samemu zamontować ? czy mogę się podpiąć pod ten wężyk wystający zaślepiony śrubą ?
2) jak sprawdzić czy nastawnik jest odpowiedzialny na falowanie obrotów, którąś wtyczkę trzeba odpiąć chyba ?
3) Deltascan chcę z czytać podstawowe informacje, jakie powinny być parametry, która wartością jest kąt wtrysku i ile powinien wynosić ?
ale głownie chodzi mi o ten wskaźnik doładowania