Witam wszystkich
Mam krótkie pytanie,gdyż po przeszukaniu forum nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi...autko (A6 2,5TDI AFB 1998r.) w dniu wczorajszym odmówiło współpracy...w trakcie jazdy najpierw zaczęło przerywać,delikatnie i sporadycznie a nastepnie w trakcie wyprzedzania spadła moc, obroty spadły do około 800rpm, po zjechaniu na pobocze silnik pracował, cicho ale nieregularnie,jakby nie na wszystkie "garnki". Wyłączyłem motor,sprawdziłem pasek - jest OK , sprawdziłem czy są pęcherzyki powietrza na przewodzie między filtrem a VP 44 - nie ma. Auto na lawete i parking. Dzis podłaczyłem Vaga i wyskoczyly mi dwa błędy
00546 - 049 przewód danych uszkodzony,brak komunikacji sporadycznie
oraz
01318 - 049 sterownik pompy wtryskowej - J399- brak komunikacji sporadycznie
Dodam że te dwa błedy pojawiały sie wcześniej ale auto śmigało bez zarzutu.
Nauczony doświadczeniem innych Forumowiczów zbadałem przewody przelewowe z wtrysków i okazało sie że nie wyglądają zbyt dobrze,mokre i sparciałe,więc je wymieniłem na nowe, niestety procedura odpowietrzania chyba przebiegła nieprawidłowo i auto nie odpaliło, a na dodatek pojawił sie nowy zestaw błędów
00546 - czyli tak samo jak wyżej
a zamiast 01318 pojawił sie
01268 - 3710 Quantity Adjuster N146
No i moje pytanie brzmi czy zła procedura odpowietrzenia mogła wywołac błąd 01268? Dodam że silnik nie był długo mielony w celu odpalenia, i zawsze nie dłużej niż kilka sekund, po czym przerwa.
Stan paliwa w baku troszke ponad połowe...
Będe kombinował dalej zeby go odpalić tylko ciekawi mnie to czy pompa jest sprawna,choć widać że paliwo podaje....
Przepraszam za chaos w moim poscie, przyjme wszelkie opier papier, tylko prosze o jakąs podpowiedz....Z góry dziękuje
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)