.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 21:40:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 AFN] nie jeździ jak powinno + logi
PostNapisane: 24.maja.2008 17:47:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2008 13:04:10
Posty: 24
Witam.
Ostatnio zrobiłem lota A4 mojej Pani i jak na mój gust to autko jeżdzi jakos dziwnie, niby jedzie ale nie tak jak powinno. Jako że zaopatrzyłem sie juz w interfejsik zrobiłem logi.

STAT
000
001 003 004
007 013 018

BS
BS 000
BS 003
BS 004
BS 011

DYN
000
001 004
003 008 010
011

Pierwsze logi jakie zrobiłem i porównywałem i wydaje mi się że jakoś nie dobrze wróżą., termostat, turbo dziwnie pompuje, lmm...
Na wolnych obrotach momentami zaczyna dziwnie pracować jakby obroty były za małe
Ale może jakis fachowiec rzuci okiem :) i podpowie co robić.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2008 20:57:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Dziwnie pompuje ... czy nie słychac głośniego syku spod maski ? Jesli nie - spróbuj podmienić N75.
2. Ustaw statyczny kąt wtrysku (przyda się zimą)
3. Wymień termostat

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 17:43:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2008 13:04:10
Posty: 24
Dziwnie popmuje tzn słabo do 2500 i póżniej za mocno tak przynajmniej by wychodziło z 011, tak samo lmm pokazuje do 2500 mniejsze dawki, N75 może to powodować? To jest ten przy obudowie rozrządu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2008 08:33:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
wicked napisał(a):
Dziwnie popmuje tzn słabo do 2500 i póżniej za mocno tak przynajmniej by wychodziło z 011, tak samo lmm pokazuje do 2500 mniejsze dawki, N75 może to powodować? To jest ten przy obudowie rozrządu?


tak .. ten przy obudowie .... podmien z N18 [ten od EGR-u] ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2008 22:41:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2008 13:04:10
Posty: 24
Po dzisiejszej dłubaninie autko już jeździ lepiej. Logi wyszły takie:
003 BS
011 BS

003 004 STAT

001 003 DYN
008 010 011 DYN

te udało mi się zrobić, lapek raz działa raz nie ( za dużo wstrząsów przezył :) ).

Dalej mnie zastanawia turbina, teraz przy wyższych obrotach niedomaga.

Jakiś podpowiedzi? Turbo pada? A może kat, auto ma 180 k. A co oznacza ostatni słupek w 011 DYN?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2008 06:55:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Loguj każdą grupę oddzielnie :!:
Widać ,że turbo ma ochotę pompować, ale leży regulacja ciśnienia doładowania.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2008 07:25:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
wicked napisał(a):
Po dzisiejszej dłubaninie autko już jeździ lepiej. Logi w



mozesz jasniej ... :?: [to dosyc wazna informacja ] ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2008 07:29:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2008 13:04:10
Posty: 24
Logowałem po kilka, żeby cokolwiek zlogować zanim lapek padnie, chyba poczekam, aż najpierw jego naprawię :).

Wężyki w porządku, zresztą sprawdzone po raz któryś przy okazji zabawy z zaworkami. Na 011BS coś drgnęło, ale ta różnica ciśnień nie powinna być większa?
Sztanga chodzi, dla pewności popsikana i poruszana, aha jak ona opada to tak "twardo" hehe ? Tu jak opada to mam wrażenie że jakby się na czymś operała, jakby na nagarze, mogę ją na siłe minimalnie pchnąć na dół.

spanky napisał(a):
wicked napisał(a):
Po dzisiejszej dłubaninie autko już jeździ lepiej. Logi w



mozesz jasniej ... :?: [to dosyc wazna informacja ] ;)


Autko zaczęło sie lepiej zbierać, znaczy od niższych obrotów i lepiej przyśpiesza w środkowym zakresie, zresztą widać po czasach prób, już nie 17 sek tylko 13. wcześniej do 2500 miałem wrażenie że nie jadę , teraz powyżej 2000 juz czuć że jedzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2008 08:03:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to sie kierowniczki (w sprezarce) przycinają.... stad to "falujace" doladowanie...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 11:57:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2008 13:04:10
Posty: 24
W sobotę będę wymieniał tłumik drgań, to może wydłubać i wyczyścic turbo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 13:48:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
pomasowałeś troszkę prawą stopą to i turbo zaczyna lepiej pracować, musisz zrobić szkolenie swojej damie jak dobrze podróżować TDIkiem :)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 17:12:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2008 13:04:10
Posty: 24
SebMis napisał(a):
pomasowałeś troszkę prawą stopą to i turbo zaczyna lepiej pracować, musisz zrobić szkolenie swojej damie jak dobrze podróżować TDIkiem :)


Chyba tak, jak zatankuje jej do pełna to jeździ i jeździ.

________________________________________________

Mały updejt.

Trochę stary kotlet, ale przyleciało do mnie PW odnośnie tego tematu to cos dodam, może się komuś przyda.

Wtedy pomogło WD-40 i rozruszanie kierownicy turbo, ale z czasem wszystko powróciło. Na początku września wydłubałem turbulum na stół a łopatki stały całkowicie, nie mogłem ruszyć dźwigienką.
Rozebrałem, wyczyściłem na połysk i wszystko ładnie śmiga, N75 okazał się sprawny, no ale zawsze lepiej sprawdzić go w 30 min niż pchać sie od razu w turbo na 3-4 h.

Pozdrawiam

_________________
A4 B6 (AKE) QUATTRO manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: