.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 12:04:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 7A/NM/3B/ABY] pompa wspomagania podwójna - pytanie
PostNapisane: 29.paź.2008 11:35:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hej, pytanie z serii co się stanie gdyby....
mam dużą nieszczelność w wężu wspomagania, prawdopodobnie pękł ze starości, czy jest możliwość, aby nie zamęczyć pompy wspomagania, zdjąć z niej pasek, żeby nie chodziła niepotrzebnie? (pomijam fakt braku wspomagania i tu i tu) Czy może olać to i do warsztatu dojechać z chodzącą na sucho pompą?
Olej wspomagania cały wyleciał. NIe ma nic.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 12:06:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Skoro nie ma oleju, to nie ma smarowania i pompe szybko szlag trafi.
Napewno najlepiej byłoby zdjąc ten pasek i wtedy jechać.
Ile km masz do tego mechanika ? Jak ze 100 - 200 m, to mozesz zaryzykować jazde na sucho, jak dalej, to kup z litr oleju, zalej go i jedz do mechanika, przy okazji wypłuczesz układ.
A tak właściwie, to po jakim czasie zorientowałeś sie, ze nie ma oleju, jak długo pompa bez oleju pracowała ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 12:17:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ZiPi napisał(a):
A tak właściwie, to po jakim czasie zorientowałeś sie, ze nie ma oleju, jak długo pompa bez oleju pracowała ?


zbyt długo jechałem, konieczność wyższa.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 15:19:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Z doświadczenia powiem, żebyś szukał nowej pompy :)

Nawet pare sekund jazdy na sucho ją zabija

Będzie chodzić, ale jak więcej pokręcisz to Ci nagle siła wspomagania spadnie, no i będzie wyć

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 15:32:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
co zrobić...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 16:43:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czy pasek od pompy wspomagania napędza coś jeszcze ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 17:58:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ja dojechałem do "warsztatu" bez serwa i nie było żadnego problemu. Pasek zawiesiłem w powietrzu tak, żeby pracował na kole pasowym.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 18:15:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
quattrofan napisał(a):
czy pasek od pompy wspomagania napędza coś jeszcze ?

Nie

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 18:23:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
DeS napisał(a):
Ja dojechałem do "warsztatu" bez serwa i nie było żadnego problemu. Pasek zawiesiłem w powietrzu tak, żeby pracował na kole pasowym.


Bez serwa czy bez oleju w układzie, bo to robi różnicę?:)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 18:32:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
jmm napisał(a):
DeS napisał(a):
Ja dojechałem do "warsztatu" bez serwa i nie było żadnego problemu. Pasek zawiesiłem w powietrzu tak, żeby pracował na kole pasowym.


Bez serwa czy bez oleju w układzie, bo to robi różnicę?:)


Bez jednego i bez drugiego... ale jak się nie napędza pompy to nic jej nie będzie.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 23:19:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
DeS napisał(a):
jmm napisał(a):
DeS napisał(a):
Ja dojechałem do "warsztatu" bez serwa i nie było żadnego problemu. Pasek zawiesiłem w powietrzu tak, żeby pracował na kole pasowym.


Bez serwa czy bez oleju w układzie, bo to robi różnicę?:)


Bez jednego i bez drugiego... ale jak się nie napędza pompy to nic jej nie będzie.


To co innego, ale jak zrozumiałem Adama popracowała na sucho

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 23:29:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Po pracy na sucho mozna spróbować ją ożywić zalewając nowym płynem i co najważniejsze odpowietrzając ukłąd. Samo odpowietrzenie u mnie bardzo pomogło na hałasy ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 07:18:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
auto oddane na kilka innych napraw, także pompę profilaktycznie zamówilem nową.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2008 08:22:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
pompa nie przetrwała, na początku wydawało się, że tylko nieco głośniej chodzi, ale jak się płyn rozgrzał to już była katastrofa. Także praca na sucho = kupuj nową pompę.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2008 20:09:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
quattrofan napisał(a):
pompa nie przetrwała, na początku wydawało się, że tylko nieco głośniej chodzi, ale jak się płyn rozgrzał to już była katastrofa. Także praca na sucho = kupuj nową pompę.


Amen :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: