.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 15:09:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 AAH] odcięcie zapłonu wtrysku ?
PostNapisane: 15.cze.2008 17:53:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
przy jakich obrotach następuje odcięcie i co jest odcinane zapłon czy wtrysk?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 18:07:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
przy 6250rpm o ile się nie myle. Paliwo jest na pewno odcinane, żeby nie poszło na katy, a czy iskra to nie wiem, ale to chyba nawet nie byłoby potrzebne...

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 18:13:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
to coś nie tak .u mnie tnie przy 5200 a ten silnik ma moc max przy 5500 co za przyczyna? pompa nie wydaje ?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 19:07:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
No nie będę orginalny jak napiszę, żebyś zrobił logi :) Może problem jest z drugiej strony: zaniża Ci obrotomierz? Klimatroniki montowane do liftu w B5 oraz w C4 były w stanie pokazywać obroty silnika, ale nie wiem czy masz wogóle klimatronik w B4. Problemem może być nawet to, że coś Ci się przykleiło pod pedałem gazu hehehehe. Pozdrawiam!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 20:17:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
nie przykleiło bo na gazie kręci powyżej 6000[inst z blosem nie ma odcięcia] a na benz 5200 i następuje pulsacyjne odcięcie jest to na postoju jak i wczasie jazdy na 1-2 i 3 biegu .co do pompy nie mam zastrzeżeń bardziej by to się objawiało w czasie jazdy a nie na postoju-miejsze zapotrzebowanie na paliwo a tu cały czs równiótko 5200 i stop. obrotomierz poprawny sprawdzone obroty laptopem w czsie strojenia inst gazowej. może ktoś ma jakiś pomysł?co sprawdzić

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 21:12:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
faktycznie okazało się żę obrotomierz zaniża liniowo -spr laptopem i programem do reg inst gazowej te 6000 na gazie to faktyczne 7500 a dolot skraca przy wskazaniu 3300 . jaka może być przyczyna przekłamania? i skąd obrotomierz czerpie sygnał

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 21:36:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
enduro > a jak sprawdzałeś, że dolot skraca? VAGiem, czy jakoś empirycznie idzie?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 16:50:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
przecież to widać jak zaczyna działąc siłownik od skracania dolotu i słychać jak otwiera się elektrozawór podciśnienia

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 16:55:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a dolot powinien sie skracać powyżej 4100 obr i nie ma siły żeby to przestawić no chyba żę przeprogramujemy ecu a w czsie skracania obrotomierz pokazuje 3300 .
odcięcie jest przy 6500 a na budziku 5100

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 21:09:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
No właśnie nie jestem w temacie, gdzie tego sracania wypatrywać? Widać bez rozbierania, po otwarciu maski, czy trzeba coś rozbierać? Piszesz, też że słychać, ale 4000rpm, to przecież już głośno jest... Możesz enduro pstryknąć mi fotkę instruktarzową?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 09:03:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
mroova81 : z tylu kolektora ssacego jest taka mala puszka plasitikowa z ciegnem, ustawiona prostopadle do kierunku jazdy. dochodzi do niej wezyk podcisnienia. przy 4k1 rpm ciegno powinno sie poruszyc. widoczna jest bez rozkrecania czegokolwiek.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 11:35:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a może ktoś wie czy możliwa jest adaptacja vag-em obrotomierza w b-4 AAH 91r produkcji?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: