bardzo dziękuje za wskazówki co może być z moim tipem , powiem wam drodzy klubowicze że wspomiane A6 kupiłem w ubiegły piątek.
Wymieniłem oleje,filtry i po przejechaniu 60 km zgasiłem silnik i już więcej nie zapali. To był czwartek. W piątek zaholowałem A6 ( bardzo wolno jako że to automat do serwisu VV.Panowie stwierdzili że w stacji gdzie wymienino mi oleje i filtry założonomi filtr paliwa który doprowadza do zapowietrzania układu, no i oczywiście założono mi filtr audi . Samochód odebrałem w sobotę o13.
No i ponownie byłem bardzo szczęśliwym posiadaczem A6. Wieczore w sobotę przyszeł do mnie znajomy który trochę przeciągnoł mi A6 aby sprawdzić ,,Jak się radzi'' i zaczeły się problemy ze skrzynią . Na początku poszarpywanie przy zmianie z 1 na 2. W niedziele już zaczeły skakac obroty przy przyspieszaniu raptownie rosły z 2000 do 5000 koszmar. Mocne uderzenia brak przełożenia na kolejne biegi. Przy 60 km/h 4000obr. I co? Tryb awaryjny.
Dodam że przełożenia + - tylko dwa biegi i tryb awaryjny.
Wsteczny działa OK.
Pojechałem do diagnosty komp pokazał błędy 17114(PO730).
powiedział że to może być wszystko począwszy od wtyczki,usterki mechanicznej,lub usterki elektroniki tipa.
Powiedzał że jak słucha silnika to uważa że nie pali na wszystkie cylindry.
Zaczołem wiązac fakty
1. zapowietrzony układ przez zły filtr paliwa
2. podobno pali nie na wszystkie cylindry
3. Problemy z triptronikiem
Komputer silnika nie pokazal błędów.
Może to są różne sprawy, a może prowadzą do złej pracy automatu.
Nie wiem , nie znam się na tym a jak wspomniałem moje ukochane auto mam dopiero od tygodnia i przejechałem nim aż 100 km
Proszę o Państwa podpowiedzi co się stało z moim A6 i na jakie wydatki muszę się przygotować.
Jaszcze raz bardzo dziękuje za wszystkie wskazówki.
Pozdrawiam