.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 09:12:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AFN 1.9] wolne trochę - logi dla fachowców
PostNapisane: 04.wrz.2008 00:13:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2008 16:17:59
Posty: 3
Lokalizacja: Świdnik k/Lubina
Witam wszystkich.
Znowu kupiłem audi :).
Mam go już rok i od początku mam niedosyt mocy. Nie miałem czasu ani interface'u żeby wcześniej się za to zabrać. Stan jest stabilny choć ze trzy razy miałem błąd 575 (auto zwolniło ale po ponownym uruchomieniu problem znikł).
Nie jestem znawcą w odszyfrowywaniu logów, jedyne co zauważyłem to to że turbina mi coś słabo dmucha. Mam nadzieję, że podpowiecie mi więcej na podstawie załączonych tabelek:
Obrazek - 000BS
Obrazek - 000dyn
Obrazek - 000stat
Obrazek - 001dyn
Obrazek - 001stat
Obrazek - 003BS
Obrazek - 003dyn
Obrazek - 003stat
Obrazek - 004BS
Obrazek - 004dyn
Obrazek - 004stat
Obrazek - 007stat
Obrazek - 008dyn
Obrazek - 010dyn
Obrazek - 011dyn
Obrazek - 011BS (poprawiłem nazwę pliku)
Obrazek - 013stat
Obrazek - 018stat

_________________
kiedyś: A100 2,8 quattro 91r
obecnie: A6 1,9 tdi AFN 98r.


Ostatnio edytowano 04.wrz.2008 20:06:00 przez pawelekw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 08:17:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
termostat - do wymiany [80st - niedogrzany silnik]
kierownice stoją w miejscu - turbo do czyszcenia [widać to w 011bs]
korekcje słabe ale w normie - przebieg w granicach 300-400 tys

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 08:17:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
W tym AFN jest problem z osiagnieciem poprawnego cisnienia doladowania. Moze to byc spowodowane przez :
- nieszczelnosc w dolocie
- uszkodzone wezyki ukladu podcisnienia
- swirujacym zaworem N75
IMHO - stawiam na to pierwsze.
Oczywiscie odbija sie to na pozostalych komponentach ukladu zasilania - przeplywomierzu oraz wyznaczaniu dawki paliwa.
LMM - bedzie mozna ocenic po doprwowadzeniu cisnienia w turbinie do porzadku.

Co do reszty :
statyczny kat wtrysku do minimalnej poprawy
termostat do wymiany albo lepiej dogrzej fure przed logowaniem
EGR - pracuje poprawnie
Mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK
Uklad wtryskowy - dawki poza dopuszczalną normą.

[+]
gustav200 napisał(a):
kierownice stoją w miejscu - turbo do czyszcenia [widać to w 011bs]


Gdzie Ty widzisz 011 BS ??? ;)

gustav200 napisał(a):
korekcje słabe ale w normie - przebieg w granicach 300-400 tys


Rozpedziles sie.... okreleslanie przebiegu po korekcjach jest dosc ryzykowne.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 08:31:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
rozruszaj sztangę turbiny uzywając przy tym WD-40 i, jezeli to nie pomoże turbina do czyszczenia ....

Edit:

Cytuj:

Gdzie Ty widzisz 011 BS ??? ;)


Widać to w źle nazwanym logu "011 Stat"

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 08:44:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
gustav200 napisał(a):
rozruszaj sztangę turbiny uzywając przy tym WD-40 i, jezeli to nie pomoże turbina do czyszczenia ....

Edit:

Cytuj:

Gdzie Ty widzisz 011 BS ??? ;)


Widać to w źle nazwanym logu "011 Stat"


Fakt.

Sztanga pracuje - iMHO prawidlowo.... w malym zakresie ale prawidlowo.

Pawel
Zanim wyrwiesz turbine sprawdz to co Ci napisalem. :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 08:45:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Zanim " wyrwiesz turbine" rozruszaj sztangę

Edit :

Czy ciśnienie w 011bs w pozycji ON nie powinno przekracać 1000mBar?

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 20:21:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2008 16:17:59
Posty: 3
Lokalizacja: Świdnik k/Lubina
Dzięki chłopaki za rady. W weekend poprzeglądam wężyki. Co do sztangi to już próbowałem ale nie wiem jak mi poszło. Na wyłączonym silniku podciągałem ją niecały centymetr do góry. Szło dość ciężko - palcami nie mogłem tego ruszyć. Co do WD 40 to prysnąłem po cięgnie na dół (powinienem jakoś inaczej?)

[quote="gustav200"]termostat - do wymiany [80st - niedogrzany silnik]
Gdzieś przeczytałem że 80st to prawdziwa temperatura silnika przy wskazaniu 90 na wskaźniku - mylę się?

Pozdrowionka dla wszystkich.

_________________
kiedyś: A100 2,8 quattro 91r
obecnie: A6 1,9 tdi AFN 98r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 20:28:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
z tego co wiem na obwodzie układu chłodzącego znajduje się 4-pinowy czujnik temperatury cieczy chłodzącej [zielonalub niebieski], być może że jest on uszkodzony , ale założę się że przy wymianie paska rozrządu termostatu nie zmieniałeś :p i dalej obstawiam termostat :D

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: