W tym AFN jest problem z osiagnieciem poprawnego cisnienia doladowania. Moze to byc spowodowane przez :
- nieszczelnosc w dolocie
- uszkodzone wezyki ukladu podcisnienia
- swirujacym zaworem N75
IMHO - stawiam na to pierwsze.
Oczywiscie odbija sie to na pozostalych komponentach ukladu zasilania - przeplywomierzu oraz wyznaczaniu dawki paliwa.
LMM - bedzie mozna ocenic po doprwowadzeniu cisnienia w turbinie do porzadku.
Co do reszty :
statyczny kat wtrysku do minimalnej poprawy
termostat do wymiany albo lepiej dogrzej fure przed logowaniem
EGR - pracuje poprawnie
Mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK
Uklad wtryskowy - dawki poza dopuszczalną normą.
[+]
gustav200 napisał(a):
kierownice stoją w miejscu - turbo do czyszcenia [widać to w 011bs]
Gdzie Ty widzisz 011 BS ???
gustav200 napisał(a):
korekcje słabe ale w normie - przebieg w granicach 300-400 tys
Rozpedziles sie.... okreleslanie przebiegu po korekcjach jest dosc ryzykowne.
Pozdr