jezeli mowisz o tym ze jak samochod ma pod gorke to niezapala to sie zapowietrza
mialem identyczne objawy jak ty pod gorke zapowietrzony silnikiem na dol z gorki odpalal bez problemu okazalo sie ze wezyki przelewowe na wtryskach poszczaly i zaciagaly powietrze szukaj nieszczelnosci zdejmij pokrywe silnika i zobacz czy w wezu zasilajacym vp 44 nie ida bable powietrza i fury do paprakow niedawaj
kupe kasy zaoszczedzisz
apropo co to plak (samostart)??????jezeli to jest to to nieuzywaj tego bo ci pompe szlak trafi szybciutko
sposob odpowietrzania vp 44 jest na forum
--------------------------------------------------------------------------------
Dominik_33 napisał:
Kolego nie jestem kolejną ofiarą mechaników-trafiłem poprostu widocznie na nieciekawy egzemplarz-pompa padła bo zatrzymał się i zgasł podczas jazdy i wyrażnie VAG wskazał wadę pompy-a wałki Kolego na moje nieszczęście rozpiepszyły mi się pod francuską granicą -koszt samego holowania to 5 tys zł-a wałeczki widziałęm na własne oczy i poprostu masakra.
kupiles egzemplarz pewnie w oplakanym stanie okazje za przyslowiowe grosze wydales tyle kasy to sie powinienes dlugo cieszyc z bezawaryjnego uzytkowania v6 tdi
_________________