.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 00:11:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kto ma sposób na mojego bydlaka !!-A 6 2,5 TDi
PostNapisane: 14.wrz.2008 09:40:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:29:39
Posty: 2
Lokalizacja: Elbląg
Witam,wszystkich szczęśliwych i nieszczęsliwych posiadaczy A6 mam potęrzny problem ze swoim audi a6 2,5 tdi -1999r domyślam się ze nie jako jedyny ,ale posłuchajcie;wymieniłem w tym aucie prawie już wszystko co istotne do wymienienia pompa wytryskowa,wałki rozrządu -nowe oczywiście -o takich rzeczach jak kompletny rozrząd wraz z pompą wody ,alternator,rozrusznik,chłodnica wody,wtryski -nie wspomnę -audi po wymianie pompy wtryskowej i wałków już nie odplało tak idealnie jak pierwotnie -ale nie było problemów przy drugim-trzecim kręceniu odpalało bez problemu-przejechałem na tych nowych czesciach max 15 tys km -i przyszedł czas na wymiane eksploatacyjną oleju,filtrów itp-no i stało się nie mógł odpalić po wymianie -myślałem że zwykłe zapowietrzenie -w końcu po uzyciu plaka odpalił i myslałem że jest już wszystko ok -nawet nie wiedziałem jak się myliłem- od miesiaca co dzień z rana musze odpalać z pie...go plaka póżniej już pali normalnie od kopa-do nastepnego rana-sprawdzali wszystko nieszczelności ,pompę,wymieniłem filtr paliwa itd itp i niby wszystko ok -swiece oczywiscie nowe -nikt nie może ustalić usterki-natomiast ja zauważyłem ,że jak go zostawię na noc pod domem a mam delikatnie pod górkę to ni cholery nie odpali,natomiast na płaskim terenie bez problemu odpala(tylko nie mówcie ,że mam go poprostu zostawiać na prostej-bez takich proszę )-pozakładali mi jakieś zaworki zwrotne zeby sie paliwo nie cofało itp i nic -macie może jakiś sposób na tego drania -kosztował już mnie tyle pieniędzy i zdrowia ,że mam go dość ,ale żeby go nawet sprzedać to musiałby być w pełni sprawny-POMÓŻCIE CO MOZE MU BYĆ -CZEGO NIE SPRAWDZILI ??Z góry dziękuję za szybką poradę i podpowiedz.Dominik
temat również na http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=3303#29999


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 09:55:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Stawiam na nieodpowietrzony uklad paliwowy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 10:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czujnik poziomu paliwa G210 w bagażniku.

nie mniej jednak, bez VAG'a nie zaczynaj robić cokolwiek więcej w tym samochodzie.
jesteś kolejną ofiarą mechaników-debili, którzy w V6 wymieniają wszystko. w AFB nie wymieniłem nic poza rozrządem/świecami/chłodnicą/odmą/lmm przez 10 lat eksploatacji i trzyma serię [151.6PS].

oczywiście, ostatnio mechanik podczas wymiany rozrządu powiedział mi nie zaglądając pod pokrywy, że wie pan, wałeczki robimy od razu w tych silnikach. powiedziałem mu, że nie jestem wałkiem - on puścił oko i powiedział - no, jeszcze sporo pojeździ...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 13:36:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:29:39
Posty: 2
Lokalizacja: Elbląg
Kolego nie jestem kolejną ofiarą mechaników-trafiłem poprostu widocznie na nieciekawy egzemplarz-pompa padła bo zatrzymał się i zgasł podczas jazdy i wyrażnie VAG wskazał wadę pompy-a wałki Kolego na moje nieszczęście rozpiepszyły mi się pod francuską granicą -koszt samego holowania to 5 tys zł-a wałeczki widziałęm na własne oczy i poprostu masakra.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 13:46:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ja mam sposób na normalne nazwanie tematu który napisałeś.
Popraw to nie wyrzucę tematu do kosza. :!!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 14:17:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
jesteś kolejną ofiarą mechaników-debili, którzy w V6 wymieniają wszystko. w AFB nie wymieniłem nic poza rozrządem/świecami/chłodnicą/odmą/lmm przez 10 lat eksploatacji i trzyma serię [151.6PS].

oczywiście, ostatnio mechanik podczas wymiany rozrządu powiedział mi nie zaglądając pod pokrywy, że wie pan, wałeczki robimy od razu w tych silnikach. powiedziałem mu, że nie jestem wałkiem - on puścił oko i powiedział - no, jeszcze sporo pojeździ...


Brak jakiegokolwiek związku z tematem. To pierwsze i jedyne upomnienie z mojej strony - przed wyciągnięciem sankcji zgodnych z zapisami Regulaminu AKP.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 15:30:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):
meszrum napisał(a):
jesteś kolejną ofiarą mechaników-debili, którzy w V6 wymieniają wszystko. w AFB nie wymieniłem nic poza rozrządem/świecami/chłodnicą/odmą/lmm przez 10 lat eksploatacji i trzyma serię [151.6PS].

oczywiście, ostatnio mechanik podczas wymiany rozrządu powiedział mi nie zaglądając pod pokrywy, że wie pan, wałeczki robimy od razu w tych silnikach. powiedziałem mu, że nie jestem wałkiem - on puścił oko i powiedział - no, jeszcze sporo pojeździ...


Brak jakiegokolwiek związku z tematem. To pierwsze i jedyne upomnienie z mojej strony - przed wyciągnięciem sankcji zgodnych z zapisami Regulaminu AKP.


nic bardziej mylnego - forumowicz roztrząsa problemykę silnika wskazując, iż warsztaty wymieniły niemal każdy istotny podzespół silnika.

za to powyższy post jest zupełnie niezwiązany z tematem.
zostanie o oczywiście raportowany celem usunięcia, zgodnie z regulaminem AKP.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 16:00:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
jezeli mowisz o tym ze jak samochod ma pod gorke to niezapala to sie zapowietrza :!: :!: mialem identyczne objawy jak ty pod gorke zapowietrzony silnikiem na dol z gorki odpalal bez problemu okazalo sie ze wezyki przelewowe na wtryskach poszczaly i zaciagaly powietrze szukaj nieszczelnosci zdejmij pokrywe silnika i zobacz czy w wezu zasilajacym vp 44 nie ida bable powietrza i fury do paprakow niedawaj :!: :!: :!: :!: kupe kasy zaoszczedzisz :!: :!: :!: :!: apropo co to plak (samostart)??????jezeli to jest to to nieuzywaj tego bo ci pompe szlak trafi szybciutko :!: :!: sposob odpowietrzania vp 44 jest na forum :!:



--------------------------------------------------------------------------------

Dominik_33 napisał:
Kolego nie jestem kolejną ofiarą mechaników-trafiłem poprostu widocznie na nieciekawy egzemplarz-pompa padła bo zatrzymał się i zgasł podczas jazdy i wyrażnie VAG wskazał wadę pompy-a wałki Kolego na moje nieszczęście rozpiepszyły mi się pod francuską granicą -koszt samego holowania to 5 tys zł-a wałeczki widziałęm na własne oczy i poprostu masakra.

kupiles egzemplarz pewnie w oplakanym stanie okazje za przyslowiowe grosze wydales tyle kasy to sie powinienes dlugo cieszyc z bezawaryjnego uzytkowania v6 tdi
_________________

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2008 08:20:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2006 19:38:05
Posty: 235
Lokalizacja: Wrocław
ZAPOWIETRZANIE VP 44 - stawiam na to..
Postaraj się przez parę dni mieć pełny bak paliwa i zobacz co wtedy...

U mnie czasem się zapowietrza (raz na miesiąc) , bo mam nieszczelne minimalnie gdzieś przy wtryskach lub wężykach przelewowych.(widać mokrą plamę pod wtryskiem).
Zauważyłem, że jak mam powyżej 50% baku to nigdy się wtedy nie zapowietrza i nic się nie dzieje...
Nawet jak tydzień stoi..

_________________
Jest:
AUDI A6 C5 2,5 TDI AVANT/2000r...

były:
VW SHARAN 2,0 BENZYNA/1996, T4 MULTIVAN 2,4/1994, VW PASSAT 1,9 TDI/1995, VW GOLF 1,9/1992, AUDI 100 AVANT 2,3/1989, AUDI 80 1,6 PRZEJŚCIÓWKA/1986, Polonez 1,5, Maluch 650, Fiat Kombi 1,5, reszty grzechów nie pamiętam..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: