jezeli mowisz o tym ze jak samochod ma pod gorke to niezapala to sie zapowietrza
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
mialem identyczne objawy jak ty pod gorke zapowietrzony silnikiem na dol z gorki odpalal bez problemu okazalo sie ze wezyki przelewowe na wtryskach poszczaly i zaciagaly powietrze szukaj nieszczelnosci zdejmij pokrywe silnika i zobacz czy w wezu zasilajacym vp 44 nie ida bable powietrza i fury do paprakow niedawaj
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
kupe kasy zaoszczedzisz
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
apropo co to plak (samostart)??????jezeli to jest to to nieuzywaj tego bo ci pompe szlak trafi szybciutko
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
sposob odpowietrzania vp 44 jest na forum
--------------------------------------------------------------------------------
Dominik_33 napisał:
Kolego nie jestem kolejną ofiarą mechaników-trafiłem poprostu widocznie na nieciekawy egzemplarz-pompa padła bo zatrzymał się i zgasł podczas jazdy i wyrażnie VAG wskazał wadę pompy-a wałki Kolego na moje nieszczęście rozpiepszyły mi się pod francuską granicą -koszt samego holowania to 5 tys zł-a wałeczki widziałęm na własne oczy i poprostu masakra.
kupiles egzemplarz pewnie w oplakanym stanie okazje za przyslowiowe grosze wydales tyle kasy to sie powinienes dlugo cieszyc z bezawaryjnego uzytkowania v6 tdi
_________________