Baskecior tak się składa że poszperałem po forum i poczytałem trochę postów na ten temat. Cieszę się że wzbogaciłem się o nową wiedzę, ale nie wszystkie przypadki są chyba takie same. Ludzie piszą o wymianie zaworu zwrotnego przy filtrze paliwa, zawory w pompie wtryskowej. Ja na szczęście nie wydałem na to pieniędzy i wszystko jest OK. A szczerze to nie wiedziałem że po wymianie rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Teraz jestem mądrzejszy.
Co do ustawień to zgodnie z zaleceniami toms'a przesunąłem pompę o jakieś 2-3mm w stronę silnika. Jakie są teraz wartości nie wiem, bo jeszcze nie miałem okazji sprawdzić na kompie. Przed ustawieniem miałem jakieś 25 (nie wiem czego a ma być podobno ok 70). A autkiem jeżdżę od niedawna i jeszcze się nie zapoznaliśmy dogłębnie
Ale wszystko przed nami.
Pozdro