.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 16:04:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Straciłem turbo - gdzie kupić w Warszawie części
PostNapisane: 25.paź.2008 09:43:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2008 09:32:27
Posty: 11
Lokalizacja: okolice Warszawy
Witam Wszystkich Forumowiczów.


Na wstępie, jako że jest to mój pierwszy post, chciałem wszystkich gorąco powitać i chociaż coś nas dzieli - jeżdżę bratem Waszych bolidów - Passatem, to jednak coś nas łączy - silnik 2,5 TDI AKN - i zapewne problemy, o czym się przekonałem analizując posty zamieszczane przez forumowiczów.

Mam problem z turbiną, która wczoraj nagle po odpaleniu przestała pompować, potem przez parę kilometrów działała, aż zamilkła na amen.

Podpiąłem się VAGiem:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 3B1 907 401 B
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG D01
Software Coding: 03011
Work Shop Code: WSC 05314
Additional Info: WVWZZZ3BZ3E025415 VWZ7Z0B5436316
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-00 - Control Limit Not Reached

przepatrzyłem wszelkie wężyki - bez najmniejszych zastrzeżeń
pierwsze podejrzenia padły na N75 - oporność 16,5 Ohm, więc w normie
zdjąłem wężyk z gruszki na turbo - .......... i wpakowałem w nią połowę zawartości swoich płuc, wyciągnąć też mogę ile chcę - a sterowanie kierownicami ani drgnie.

Więc jasne, że membrana jest w stanie, jak prezerwatywa a'la Kinder-niespodzianka.
Dzisiaj zadzwoniłem do VW - ... i się dowiedziałem, że nie występuje jako część zamienna

Gdzie w Warszawie lub okolicy mogę kupić (najlepiej dzisiaj) tą gruchę ?
Jaki jest jej numer, bo mnie z części udało się odczytać tylko xx9 x40 70x DX (silnik 2,5 TDI 150 KM AKN)?

Dodam tylko, że:
1. nigdy nie zaliczyłem notlaufa, mimo prędkości jakie rozwijam (nie napiszę jakie, bo sami wiecie, jak się jeździ V6-tką)
2. nie rozbierałem turbinki, ale sztanga pracuje lekko - niestety, tylko przy ręcznej pomocy

Pozdrawiam i czekam na sugestie,
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 11:08:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mimo wszystko namawiam do wykonania próby :
011 dynamicznej oraz 011 Basic Settings... i przedstawienia wynikow na forum.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 14:39:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2008 09:32:27
Posty: 11
Lokalizacja: okolice Warszawy
Naturalnie, zrobię to, bo zauważyłem, że na forum pomagają naprawdę specjaliści.
Tylko najpierw muszę przeszukać forum w poszukiwaniu informacji jak to zrobić, a potem potrzebuję drugiej osoby do pomocy w trakcie jazdy.
Jak tylko będę miał logi natychmiast je przedstawię do weryfikacji.

Pozdrawiam,
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: