Witam Wszystkich Forumowiczów.
Na wstępie, jako że jest to mój pierwszy post, chciałem wszystkich gorąco powitać i chociaż coś nas dzieli - jeżdżę bratem Waszych bolidów - Passatem, to jednak coś nas łączy - silnik 2,5 TDI AKN - i zapewne problemy, o czym się przekonałem analizując posty zamieszczane przez forumowiczów.
Mam problem z turbiną, która wczoraj nagle po odpaleniu przestała pompować, potem przez parę kilometrów działała, aż zamilkła na amen.
Podpiąłem się VAGiem:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 3B1 907 401 B
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG D01
Software Coding: 03011
Work Shop Code: WSC 05314
Additional Info: WVWZZZ3BZ3E025415 VWZ7Z0B5436316
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-00 - Control Limit Not Reached
przepatrzyłem wszelkie wężyki - bez najmniejszych zastrzeżeń
pierwsze podejrzenia padły na N75 - oporność 16,5 Ohm, więc w normie
zdjąłem wężyk z gruszki na turbo - .......... i wpakowałem w nią połowę zawartości swoich płuc, wyciągnąć też mogę ile chcę - a sterowanie kierownicami ani drgnie.
Więc jasne, że membrana jest w stanie, jak prezerwatywa a'la Kinder-niespodzianka.
Dzisiaj zadzwoniłem do VW - ... i się dowiedziałem, że nie występuje jako część zamienna
Gdzie w Warszawie lub okolicy mogę kupić (najlepiej dzisiaj) tą gruchę ?
Jaki jest jej numer, bo mnie z części udało się odczytać tylko xx9 x40 70x DX (silnik 2,5 TDI 150 KM AKN)?
Dodam tylko, że:
1. nigdy nie zaliczyłem notlaufa, mimo prędkości jakie rozwijam (nie napiszę jakie, bo sami wiecie, jak się jeździ V6-tką)
2. nie rozbierałem turbinki, ale sztanga pracuje lekko - niestety, tylko przy ręcznej pomocy
Pozdrawiam i czekam na sugestie,
Marcin
|