.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 10:35:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5TDI AFB 99'] bez mocy, logi do oceny
PostNapisane: 01.lis.2008 22:52:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lip.2007 22:04:31
Posty: 61
Lokalizacja: mammelzen
Witam serdecznie wszystkich

No i stało się...
Totalny muł z minuty na minutę. Całkowity brak mocy. Poza tym chyba ok.
Niunia straciła moc z miejsca prawie nie chce ruszyć, jak się rozkręci to się toczy. Podmieniałem lmm od koleżki ale bez efektu. Załączam logi i serdecznie proszę o nadanie światełka dla mojej pięknej niuni.

Proszę o ocenę logów i podpowiedź co robić...
dziękuję

p.s. hosting uzupełniony
p.s. 2
@meszrum
całkowicie masz rację
po długiej trasie czy też okrutnym traktowaniu
jest 00575, jest to jedyny błąd jaki występuje...

dziekuję za szybkie odpowiedzi
logi:

static:

000-001
Obrazek

003-004
ObrazekObrazek

007-013
ObrazekObrazek

014-018
ObrazekObrazek

basic:

000
ObrazekObrazek

003
ObrazekObrazek

004
ObrazekObrazek

011
ObrazekObrazek


dynamic:

000
ObrazekObrazek

001
Obrazek

003
ObrazekObrazek

004
Obrazek

008
ObrazekObrazek

010
ObrazekObrazek

011
Obrazek


Ostatnio edytowano 02.lis.2008 00:30:00 przez kowalwalcz, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2008 23:09:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kowal,

popraw hosting logów - niektóre są źle wysłane na serwer.


...a co do usterki, to możesz się nie martwić - na 99% nic się nie stało [drobiazg, naprawisz to sam w ciągu 30 min], ale poczekam na komplet logów, żeby być w 100% pewnym.


[+]
zamieść także odczyt błędów z silnika.
będzie oczywiście 00575 z 11-10, może być też 00553.
...mam nadzieję, że jedynie te.
;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.5TDI AFB 99'] bez mocy, logi do oceny
PostNapisane: 01.lis.2008 23:25:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
kowalwalcz napisał(a):
No i stało się...


Nic wielkiego się nie stało ;) . Najprawdopodobniej straciłeś podciśnienie w instalacji sterującej pracą turbiny oraz EGRa (oraz zaworków N18 i N75).

Przypuszcam, że spadł wężyk:
- z rurki pomiędzy vacuumpompą a serwo hamulców (dobrze widoczny tuż za lewą głowicą)

lub

- "po drugiej stronie", czyli w okolicach filtra paliwa - "na połączeniu" z zaworkami N75/N18

Inne możliwości to jakaś dziurka (często pojawia się przetarcie przed gruchą turbo ale wówczas EGR raczej powinien pracować bez zarzutu) lub jakiś paproch ... .

Temat jest przewałkowany wielokrotnie i łatwo znajdziesz bardzo dużo postów omawiających podobne lub nawet identyczne problemy ;) .
Np. tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=hamulec

Miejmy nadzieję, że tylko tyle i obejdzie się bez wnikania w elektronikę, etc. ... ;) :peace:

EDIT 1:

Po przywróceniu podciśnienia w instalacji N18 i N75 ponownie wykonaj logowanie statyczne oraz pomiary podstawowe (BS) - nie zapominając o 013 i 014, ponieważ to co widać aktualnie - szczególnie w przypadku 3-go cylindra - nie nastraja szczególnym optymizmem :/ (ale też nie stanowi bezpośredniej przyczyny gwałtownego spadku mocy).
Podobny ale niekoniecznie identyczny temat (o podwyższonych korekcjach) leży np. tutaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

Oprócz tego wydaje mi się, że termostat kończy żywot.

EDIT 2:

Kowal,

Pozwoliłem sobie pogrzebać w Twoich poprzednich topikach i znalazłem coś takiego:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1195329

Coprawda nie napisałeś wtedy co okazało się rzeczywistą przyczyną problemów ze słabym hamulcem ale tak na chybił-trafił i czysto hipotetycznie - tamte problemy (o ile nie zostały bezpowrotnie usunięte) również mogą mieć związek z aktualnym zanikiem podciśnienia w sterowaniu EGR/TURBO ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.5TDI AFB 99'] bez mocy, logi do oceny
PostNapisane: 02.lis.2008 00:26:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lip.2007 22:04:31
Posty: 61
Lokalizacja: mammelzen
Piotruś napisał(a):
kowalwalcz napisał(a):
No i stało się...


Nic wielkiego się nie stało ;) . Najprawdopodobniej straciłeś podciśnienie w instalacji sterującej pracą turbiny oraz EGRa (oraz zaworków N18 i N75).

Przypuszcam, że spadł wężyk:
- z rurki pomiędzy vacuumpompą a serwo hamulców (dobrze widoczny tuż za lewą głowicą)

lub

- "po drugiej stronie", czyli w okolicach filtra paliwa - "na połączeniu" z zaworkami N75/N18

Inne możliwości to jakaś dziurka (często pojawia się przetarcie przed gruchą turbo ale wówczas EGR raczej powinien pracować bez zarzutu) lub jakiś paproch ... .

Temat jest przewałkowany wielokrotnie i łatwo znajdziesz bardzo dużo postów omawiających podobne lub nawet identyczne problemy ;) .
Np. tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=hamulec

Miejmy nadzieję, że tylko tyle i obejdzie się bez wnikania w elektronikę, etc. ... ;) :peace:

EDIT:

Po przywróceniu podciśnienia w instalacji N18 i N75 ponownie wykonaj logowanie statyczne oraz pomiary podstawowe (BS) - nie zapominając o 013 i 014, ponieważ to co widać aktualnie - szczególnie w przypadku 3-go cylindra - nie nastraja szczególnym optymizmem :/ (ale też nie stanowi bezpośredniej przyczyny gwałtownego spadku mocy).
Podobny ale niekoniecznie identyczny temat (o podwyższonych korekcjach) leży np. tutaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

Oprócz tego wydaje mi się, że termostat kończy żywot.


@Piotruś
Zauważyłem tą korekcję jednak nie wiem czy mój obecny problem ma wpływ na to ponieważ po każdorazowym logowaniu korekcje są inne ( w normie zakładanej ), jeśli chodzi o termostat to był wymieniany podcczas rozrządu jakieś 20tyś w DE, czyli pompa wody, termostat, koła itp.
Trochę zmartwiłem się tym termostatem bo ogólie wiadomo, że wymiana trwa całe 15 minut :peace: :peace: :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2008 00:38:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lip.2007 22:04:31
Posty: 61
Lokalizacja: mammelzen
owszem był problem z hamulcami...
czepiałem się wszystkiego łącznie z vacupompą...

wstyd się przyznać ale przyczyna była gdzie indziej...
otóż po wymianie tarcz i klockow na ASO problem całkowicie ustał, miałem jakieś twarde tarcze i klocki ponadto klocki hmm "skakały" na brukowej drodze powodując trzęsienie po jednej i drugiej stronie koła, z daleka człowiek odnosił wrażenie że wszystko w aucie jest odkręcone i sobie "lata". Po wymianie klockow i tarcz problem zanikł natychmiast i ma się dobrze do dziś. Jednak teraz jakieś podciśnienie powiedziało "nie robie" i efekt jest jaki jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.5TDI AFB 99'] bez mocy, logi do oceny
PostNapisane: 02.lis.2008 08:35:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
kowalwalcz napisał(a):
@Piotruś
Zauważyłem tą korekcję jednak nie wiem czy mój obecny problem ma wpływ na to ponieważ po każdorazowym logowaniu korekcje są inne ( w normie zakładanej ),


1. Gdybając :-) czysto teoretycznie - zanik podciśnienia (w sterowaniu turbiną oraz EGRem) raczej na pewno nie łączy się z faktem podwyższonych korekcji ... .

2. Skoro dotychczas żadne logowanie nie ujawniało problemów z korekcjami, to chociaż trudno mi znaleźć racjonalne uzasadnienie - zostańmy z nadzieją, że jednak wszystko wróci do normy już podczas kolejnej diagnostyki ... .

3. Obiektywną prawdą pozostaje fakt, że Twoje "logi" sprzed roku wskazują (szczególnie dla prawej głowicy) zupełnie inne (prawidłowe) wartości i ciężko podejrzewać, że zaktualizowane odczyty są li tylko i wyłącznie dziełem przypadku ... .

Do analizy punktów 1 - 3 dodałbym jeszcze jeden fakt, widoczny w grupie 001, który wydaje się (przynajmniej hipotetycznie) powiązany z korekcjami:

4. "Dziwnie" okrojona dawka paliwa w statycznym logowaniu 001 (druga kolumna, wartość > 8,5 mg/hub )

I teraz, gdyby to był mój samochód :): , podjąłbym takie kroki (kolejność NIEprzypadkowa) :

1. Bezwzględnie zacząłbym od przywrócenia funkcjonalności turbo i EGR.
2. Po wykonaniu pkt.1 zalogowałbym kontrolnie :
- statyczne: 000, 001, 003, 011
- BSy: 003, 011
3. Jeżeli diagnostyka (pkt.2) wypadłaby pomyślnie - uznałbym, że wszystko wróciło do normy i (kontrolnie) ponowiłbym odczyty po pokonaniu np. 800 - 1000 km. .

Jeżeli jednak (zakładając sprawnie już działające podciśnienia N18/N75) w dalszym ciągu w grupie 001 widziałbym dawkę ca. 8,5 mg/hub oraz nienaturalnie wysokie korekcje w 013 i 014, to:

- sprawdziłbym wartości adaptacyjne (widoczne po wpisaniu logina) na kanałach od 01 do 05

- zainteresowałbym się kondycją wtryskiwaczy i oddaniem ich do Bosch'a "na sprawdzenie".
Jak wiadomo - przy okazji dowiedziałbym się jaki jest stan rzeczywisty wałków i hydrauliki.

Gdyby powyższe czynności wciąż nie przyniosły odpowiedzi, to:

- podjąłbym się wymiany termostatu - co jak wiadomo, szczególnie w obliczu nadchodzącej zimy - i tak Cię raczej nie ominie ... .
Ponieważ wymiana termostatu przeprowadzona zgodnie ze sztuką wymaga częściowego rozpięcia napędu paska rozrządu - byłaby to jednocześnie doskonała i najlepsza okazja do ponownego ustawienia "rozrządu" na blokadach - po której być może korekcje powróciłyby do dawnej świetności ... .

Gdyby jednak żadna z powyższych opcji nie przyniosła wyraźnych rezultatów (a wałki z hydrauliką i wtryskiwacze okazałyby się w doskonałej kondycji) - zająłbym się zweryfikowaniem "mechanicznego zużycia" pompy wtryskowej VP44 (czytaj: nowa kalibracja na stole Bosch'a lub w razie takiej potrzeby - wymiana sekcji wysokociśnieniowej).

To chyba wszystko i szczerze mówiąc - nie wydaje mi się żebyś był zmuszony do przejścia wszystkich wwym. "etapów", a ewentualny problem (być może) zniknie już po naprawie podciśnienia (?) :-) ... .

:peace:

EDIT: Nic się nie stanie, jeśli przed wymianą termostatu sprawdzisz i ewentualnie oczyścisz piny czujnika G2/G62 ... . Bywa, że pomaga to "odzyskać temperaturę" ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2008 19:46:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lip.2007 22:04:31
Posty: 61
Lokalizacja: mammelzen
Witam ponownie
Więć jest tak

Strasznie kiepsko...

Sprawdziłem wszystkie połączenia węży podciśnieniowych, przedmuchałem każdy z osobna i wszystkie na raz, niestety nie ma żadnej poprawy baa nawet jest gorzej auto ciągle wywala 575 i trzeba go pchac aby pojechał. Pozwoliłem sobie sprawdzić u kolegi jakie u niego jest podciśnienie. Co prawda nie jest to odkurzacz jednak podciśnienie u mojego kolegi jest odczuwalnie większe, u mnie niestety bardzo małe...
jedyny błąd to 00575

zrobiłem ponownie logi być może po "czyszczeniu" będzie jakaś różnica.

Udało mi się zamienić oba zaworkiod podciśnienia ale czy są one sprawne nie mam pojęcia bowiem efektu nie było żadnego...

Ręce opadają bo niby 5 rurek a tyle potrafi napsuć krwi...

@Piotruś

zlogowałem ponownie korekcję

auto dalej jest ospałym ciężkim mułem...


oto logi

static:

000-001
ObrazekObrazek

003-004
ObrazekObrazek

005-008
ObrazekObrazek

009-010
ObrazekObrazek

011-013
ObrazekObrazek

014-018
ObrazekObrazek

basic:

000
ObrazekObrazek

003
ObrazekObrazek

011
ObrazekObrazek

dynamic:

000
ObrazekObrazek

001
ObrazekObrazek

003
ObrazekObrazek

004
ObrazekObrazek

005
ObrazekObrazek

008
ObrazekObrazek

009
ObrazekObrazek

010
ObrazekObrazek

011
ObrazekObrazek

013
ObrazekObrazek

014
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2008 20:32:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Kolego a mam takie pytanko sprawdzałeś membranę w REGULATORZE KĄTA WYCHYLENIA ŁOPATEK TURBINY czyli tak zwanej gruszce?. Proponuje sprawdzić najprostszą metodą czy trzyma ciśnienie. Zdejmujesz wężyk idący na gruszkę, nakładasz inny (zaciskasz go objmą) i zasysasz ustami powietrze, jeśli przepływ powietrza będzie swobodny (czyli cały czas) to masz przyczynę. U mojej znajomej właśnie za taki spadek podciśnienia odpowiadała ta membrana. Gruszka wymieniona i jej AFB teraz jest bardzo żwawe.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2008 21:04:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Sorry, że zapytam o kwestie oczywiste ale nie wiem jak inaczej zacząć ... .

Jak wiadomo - "punktem początkowym" dla całej instalacji podciśnienia jest króciec na rurce od vacuum do servo hamulców. Sądzę, że sprawdzałeś już w tym właśnie miejscu obecność (lub brak) podciśnienia. Jeżeli wyraźnie zasysa opuszek palca (wiem, że lepszy byłby tutaj stosowny przyrząd ale ... :): ) - spróbuj na chwilę odłączyć "lewą gałąź" instalacji - czyli zasilanie dla akumulatora podciśnienia oraz zaworka klapy gaszącej :

Obrazek

Czerwonym "x" zaznaczyłem miejsce, w którym sugurowałbym Ci rozpięcie instalacji. Żółtym kwadratem wskazałem jeszcze na zaworek zwrotny - jako potencjalnie podejrzanego w sprawie ... chociaż myślę, że to już dawno jest sprawdzone ... .

- po czym sprawdź, czy pojawia się podciśnienie "przed" N18 i N75.

Jeżeli tak - rozpinając węzyki krok po kroku - raczej łatwo znajdziesz zatkane lub dziurawe miejsce ... .

Levuss też może mieć rację ... .

PS: Korekcje rzeczywiście znacznie się poprawiły ale dawka paliwa w 001 statycznych wciąż jest troszkę za niska - jednak ten temat zostawmy na potem.
Aktualnie najważniejsze jest odzyskanie podciśnienia (lub ewentualnie zasilania na zaworkach N18/N75) ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 02.lis.2008 21:20:08 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2008 21:16:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lip.2007 22:04:31
Posty: 61
Lokalizacja: mammelzen
Piotruś napisał(a):
Sorry, że zapytam o kwestie oczywiste ale nie wiem jak inaczej zacząć ... .

Jak wiadomo - "punktem początkowym" dla całej instalacji podciśnienia jest króciec na rurce od vacuum do servo hamulców. Sądzę, że sprawdzałeś już w tym właśnie miejscu obecność (lub brak) podciśnienia. Jeżeli wyraźnie zasysa opuszek palca (wiem, że lepszy byłby tutaj stosowny przyrząd ale ... :): ) - spróbuj na chwilę odłączyć "lewą gałąź" instalacji - czyli zasilanie dla akumulatora podciśnienia oraz zaworka klapy gaszącej - po czym sprawdź, czy pojawia się podciśnienie "przed" N18 i N75.

Jeżeli tak - rozpinając węzyki krok po kroku - raczej łatwo znajdziesz zatkane lub dziurawe miejsce ... .

Levuss też może mieć rację ... .

PS: Korekcje rzeczywiście znacznie się poprawiły ale dawka paliwa w 001 statycznych wciąż jest troszkę za niska - jednak ten temat zostawmy na potem.
Aktualnie najważniejsze jest odzyskanie podciśnienia (lub ewentualnie zasilania na zaworkach N18/N75) ... .


Oczywiście podciśnienie jest ale za małe dosłownie delikatne wyczuwalne lecz za niskie

Baa pytanie dosyć dobre oczywiście sprawdziłem wszystko od vacum nie omieszkałem też na szybko odkręcić vacum...
Coś czuję, że jutro czepię się połosi aby tylko odniosło to dobry skutek
Jutro jeszcze raz dokładnie sprawdzę wszystkie sugestie kolegów...

Jakie napięcie powinno być na zaworkach i kiedy ?? Być może uciekło napięcie a ja wyważam dawno otwarte drzwi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2008 22:09:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
kowalwalcz napisał(a):
Oczywiście podciśnienie jest ale za małe dosłownie delikatne wyczuwalne lecz za niskie


O tym mógłbyś się najszybciej przekonać łącząc "na krótko" króciec rurki od vacuum i np. gruszkę na turbo - jednocześnie obserwując ruchy (lub brak ruchów) sztangi ... .

kowalwalcz napisał(a):
Jakie napięcie powinno być na zaworkach i kiedy ?? Być może uciekło napięcie a ja wyważam dawno otwarte drzwi


Nie wiem jakie powinno być napięcie ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby uruchomić z VAGa test elementów wykonawczych i wtedy wsłuchać się w "cykanie" zaworków ... .

Mam też inne "urwane" wnioski:
- z walniętą pompą vacuum spotkałem się parokrotnie, z samoczynnym zanikiem sterowania zaworków N18/N75 - nigdy (oprócz samochodów powypadkowach)
- o ile połączenie "na krótko" rurki od vacuum i gruchy ozywiłoby turbinę wtedy sprawdziłbym wtyczki przy ECU
- Kobra7, Olo, Szogun0 : RATUUUJCIE :-) :!:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2008 23:08:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kowal,

sprawdź dokładnie zbiornik podciśnienia. potrzebne będzie zdemontowanie wnęki lewego [str. kierowcy] nadkola.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 08:24:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Piotruś napisał(a):

Obrazek

Piotrze mam prośbę czy do załączonego obrazka mógłbyś umieścić opis poszczególnych elementów?. Bardzo mi się to przyda ponieważ ja też zmagam się z podciśnieniem ale jego spadki nie są tak drastyczne jak u kowala.

Z góry dziękuję.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 13:52:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Oto układ podciśnienia z opisem:

Obrazek
Obrazek

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 19:28:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
thx za to kolego :)

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 23:44:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lip.2007 22:04:31
Posty: 61
Lokalizacja: mammelzen
Levuss napisał(a):
Kolego a mam takie pytanko sprawdzałeś membranę w REGULATORZE KĄTA WYCHYLENIA ŁOPATEK TURBINY czyli tak zwanej gruszce?. Proponuje sprawdzić najprostszą metodą czy trzyma ciśnienie. Zdejmujesz wężyk idący na gruszkę, nakładasz inny (zaciskasz go objmą) i zasysasz ustami powietrze, jeśli przepływ powietrza będzie swobodny (czyli cały czas) to masz przyczynę. U mojej znajomej właśnie za taki spadek podciśnienia odpowiadała ta membrana. Gruszka wymieniona i jej AFB teraz jest bardzo żwawe.


Kolego strzał w dzisiątkę !!!

Gruszka powiedziała "do widzenia"

po wymianie jak ręką odjął...
@ Piotruś, meszrum
jutro postaram się zrobić logi aby ocenić końcowo motor

WSZYSTKIM dziękuję za porady bo bez nich byłoby ciężko, bardzo ciężko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2008 17:07:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
kowalwalcz napisał(a):
Levuss napisał(a):
Kolego a mam takie pytanko sprawdzałeś membranę w REGULATORZE KĄTA WYCHYLENIA ŁOPATEK TURBINY czyli tak zwanej gruszce?. Proponuje sprawdzić najprostszą metodą czy trzyma ciśnienie. Zdejmujesz wężyk idący na gruszkę, nakładasz inny (zaciskasz go objmą) i zasysasz ustami powietrze, jeśli przepływ powietrza będzie swobodny (czyli cały czas) to masz przyczynę. U mojej znajomej właśnie za taki spadek podciśnienia odpowiadała ta membrana. Gruszka wymieniona i jej AFB teraz jest bardzo żwawe.


Kolego strzał w dzisiątkę !!!

Gruszka powiedziała "do widzenia"

po wymianie jak ręką odjął...
@ Piotruś, meszrum
jutro postaram się zrobić logi aby ocenić końcowo motor

WSZYSTKIM dziękuję za porady bo bez nich byłoby ciężko, bardzo ciężko


Jest mi bardzo miło, że przyczyniłem się do takiego stanu rzeczy.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: