.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 15:21:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 80 1.9 Tdi 1z] Wysoka temperatura w dolocie - slabszy
PostNapisane: 15.lis.2008 13:43:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Cz wyskoka temperatura w dolocie ( 70 st. C ) moze być przyczyną zamulenia auta ? Byłem ostatnio na diagnozie i po jeździe testowej dowiedzialem sie ze mam prawdopodobnie zasyfiony IC i ustawienie kata wtrysku troche poniżęj wykresu (???? :) no i korekty wtryskow sa duze . Slyszalem ze to swaidczy o słabym stanie silnika bądź wtryskow. A teraz wymienie jakich napraw dokonałem w tym roku:
1 Przepływomierz ( (ori Audi) Pierburg
2 N75 ( ori )
3 Blok silnika ( AHU 98`)
4 Wtryski ( 90KM AHU stan mechanik ocenił na bardzo dobry)
5 regeneracja pompy + wymiana nastawnika
6 kolo przy pompie te od paska rozrzadu ( z racji przebiegu pasek rozrzadu schodził z kola i wycierał się o osłonę )
7 Kompletny remont glowicy .
:!!: :!!: :!!: :!!:
Wiem moze troche przesadzilem ale niestety ja uznaje zasade ze moze byc stare ale w bardzo dobrym stanie .

Auto wydaje mi sie troszeczke Slabsze niz to jakie sprowadzilem kilka lat temu. A wymiany ktorych dokonalem nie byly bez sensowne bo cisnienie sprezania w cylindrach ok 22 bary to juz bylo za malo a i oznaki zuzycia byly ogromne . Dodam ze przebieg mialem okolo 300 tys . Turbinka Pompuje bez zarzutu testy wykazaly ze pompuje max przy 2000 obr i tzyma do konca .
Czy problem z rozpedzeniem auta do tych znanych juz posiadaczom tego auta 185 licznikowych km/h moze wynikac ze wczesniej wymienionych zlych ustawien pompy i zapchanego IC . auto rozpedzam do 165 z wielkim oporem :/

Proszę o pomoc i o zrozumienie mojego problemu . Nie zalezy mi zeby stary diesel dzialal jak ferrari chodzi o to zeby jechal tak jak go stworzono do tego .

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 19:37:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Logiiiiiii ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 21:02:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ile tego przebiegu, ze tyle elementów trzeba bylo wymienic ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 22:22:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Wymienialem wszystko systematycznie . Głownie przez niewiedzę mechanikow. Cięzko bylo u mnie z diagnozowaniem i takie strzelanie bylo ze to ze tamto . Przebieg 300 000 ale byl krecony bo licznik wymienialem po sprowadzeniu . Wiem teraz ze bez diagnozy nie ma wynikow a o logi poprosze czlowieka teraz i postaram sie umiescic . Mechanicy trafili z diagnozami tylko w nastawnik i zawor n75 no i kompresja . Reszta tak jak regeneracja pompy byla daremna :/ nie wspomne o czesciach zawieszenia wymienione jest wszystko ale prowadzi sie jak laleczka teraz . Najbardziej mnie denerwuje to ze dalem 700 zł za te wtryski a z tego co czuje to wlasnie ich wina bo drgania na wolnych obrotach wynikajace z korekcji wtrysku swiadczą z tego co przeczytalem ze cos z wtryskami wlasnie jest nie tak :/ zalamka . Ludzie apeluję jezeli jeszce ktos jest taki naiwny jak ja : Róbcie diagnoze vagiem i to pełna diagnoze, statyczne i dynamiczne logi .

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 20:17:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Po diagnozie okazało się ze wtryski są do wymiany . Bardzo duze korekty . Mam pytanie czy ktos wie moze gdzie mogę kupić wtryski nowe od afn asv 190/300 bar czy jakos tak ? Chodiz o to zeby nie kupować w Servisie tylko moze trochę tańsze . Interesują mnie nowe poniewaz juz kupilem uzywane i wlasnie z nimi problem jest. Z gory dzieki za podpowiedzi .

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: