Cz wyskoka temperatura w dolocie ( 70 st. C ) moze być przyczyną zamulenia auta ? Byłem ostatnio na diagnozie i po jeździe testowej dowiedzialem sie ze mam prawdopodobnie zasyfiony IC i ustawienie kata wtrysku troche poniżęj wykresu (????
no i korekty wtryskow sa duze . Slyszalem ze to swaidczy o słabym stanie silnika bądź wtryskow. A teraz wymienie jakich napraw dokonałem w tym roku:
1 Przepływomierz ( (ori Audi) Pierburg
2 N75 ( ori )
3 Blok silnika ( AHU 98`)
4 Wtryski ( 90KM AHU stan mechanik ocenił na bardzo dobry)
5 regeneracja pompy + wymiana nastawnika
6 kolo przy pompie te od paska rozrzadu ( z racji przebiegu pasek rozrzadu schodził z kola i wycierał się o osłonę )
7 Kompletny remont glowicy .
Wiem moze troche przesadzilem ale niestety ja uznaje zasade ze moze byc stare ale w bardzo dobrym stanie .
Auto wydaje mi sie troszeczke Slabsze niz to jakie sprowadzilem kilka lat temu. A wymiany ktorych dokonalem nie byly bez sensowne bo cisnienie sprezania w cylindrach ok 22 bary to juz bylo za malo a i oznaki zuzycia byly ogromne . Dodam ze przebieg mialem okolo 300 tys . Turbinka Pompuje bez zarzutu testy wykazaly ze pompuje max przy 2000 obr i tzyma do konca .
Czy problem z rozpedzeniem auta do tych znanych juz posiadaczom tego auta 185 licznikowych km/h moze wynikac ze wczesniej wymienionych zlych ustawien pompy i zapchanego IC . auto rozpedzam do 165 z wielkim oporem
Proszę o pomoc i o zrozumienie mojego problemu . Nie zalezy mi zeby stary diesel dzialal jak ferrari chodzi o to zeby jechal tak jak go stworzono do tego .