.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 13:56:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 ACK] Lokalizacja silniczka krokowego
PostNapisane: 02.gru.2008 18:41:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2008 14:29:38
Posty: 31
Lokalizacja: Węgrów
Witam.
Czy ktoś z forumowiczów nakierowałby mnie w którym miejscu jest silniczek krokowy ?? I czy dużo jest roboty przy wymianie??

Mam podejrzenie ze powoli siada. Coraz częściej przy pierwszym odpaleniu wariują obroty chodzi jakby palił na 3 cylindry po malej przygazuwce gasnie choc nie jest to regułą.
Pomaga czasem wyłączenie i włączenie samochodu ponownie.
Na gorącym objawów nie ma może to nie krokowy??


Pozdrawiam.

_________________
A4 Avant quattro 2.8 V6 30v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2008 10:06:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sty.2007 07:20:50
Posty: 70
Lokalizacja: Wołomin
W ACK nie ma krokowego-przynajmniej u mnie. Podepnij Vag-a i zczytaj błędy.Wyjmij też przepustnicę i ją umyj dokładnie. Sprawdź czujniki temperatury płynu może któryś jest walnięty , ale Vag pokaże co jest nie tak.

_________________
Pozdrawiam miras49
A6 C4 2,8 ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 20:17:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2008 14:29:38
Posty: 31
Lokalizacja: Węgrów
No i parę dni było dobrze.
Teraz znów to samo z tym ze gorzej. Bledy wcześniej były i odnosiły się do adaptacji przepustnicy.
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
00561 - Mixture Adaptation
Winą obarczałem slaby akumulator który po nocy miał 11.6 v. Po wymianie i adaptacji przepustnicy poprzez przytrzymanie zapłonu na minute poprawiło się.
Wczoraj rano problem znów się pojawił obroty spadały od 200 i do 1100.
Podpiąłem vaga i żadnego błędu nie ma. Na gazie wydaje mi się ze jest dobrze ale gaz dosyć późno się przełącza wiec nie mam jak stwierdzić czy na gazie przy odpaleniu będzie dobrze.
Na ciepłym silniku na benzynie leciutko falują obroty a na gazie już nie.

Mam pytanie odnośnie adaptacji przepustnicy poprzez VAG-COM. Wydaje mi się ze mam przepustnice DBW z protokołem KWP-1281 tak widnieje w informacji o sterowniku i nie mogę zrobić adaptacji przepustnicy przez VAG-a.
Wedlug instrukcji po wejściu w pomiary 08 wejść trzeba w blok 060 a potem w nastawy 04 których nie ma tzn nie ma przycisku do którego mógłbym wejść.


I tu moje pytanie czy jeśli nie ma błędów to można być to zasyfiona przepustnica ??

Prosiłbym jeszcze o jakaś krotka instrukcje jak odkręcić ten plastik który jest na przepustnicy.

Pozdrawiam.





Kod:
Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[Bloki pomiarowe - 08]

Wybierz grupę "060".

[Idź!]

[Przełącz na Nastawy - 04]

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

[Bloki pomiarowe - 08]

...i gotowe.

_________________
A4 Avant quattro 2.8 V6 30v


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: